Sarja Ensitreffit alttarilla alkaa uusilla jaksoilla. Aiotko katsoa em. ohjelmasarjaa?

Katsoin edellisen kauden jaksot, mutta olen pahoillani tuoreimmasta uutisesta, joka liittyy vanhoihin jaksoihin. Ts. aioin innolla aloitta ko. ohjelmasarjan katsomisen, mutten tiedä enää, että katsonko sarjaa enää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2015 - 07:19

Kyllä katsoin edellisen ja katson myös tulevan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.08.2015 - 22:15

Kuuluu sarjaan "Mistä ne näitä oikein keksii" ? En katso.
Niinkuin en esim seuraaviakaan : Maajussille morsian/sulhanen Suomi/ Ruotsi, Manhattanin äitiyskonsultti,Äitien sota,Leijonan luolaT,Suomen kaunein mökki/piha,Mira ja miljoonakodit,Kaisa ja puoli valtakuntaa ja kaikki kymmenen erilaista hää -tai mallin etsintä sarjaa jne. Lista on loputon.
Myös jotkut kokkailuohjelmat menee aivan yli hilseen.Osaako kukaan enää tehdä tavallista kotiruokaa?

ONNEKSI töllöstä sentään tulee vielä muutakin. Ja jos ei halua katsella,saa virran aina pois tai sen kanavan vaihdettua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2015 - 05:44

En katsonut edellistä, enkä katso tätäkään, kuulun näissä girasolin kanssa samaan kategoriaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2015 - 10:01

En, kun en katsomut edellistäkään ohjelmasarjaa. Tuo ohjelmasarja kertakaikkiaan sytytä minua niihin liekkeihin joita sisälläni pitäisi palaa enenkuin vaivautuisin katsomaan sitä edes silloin tällöin.