Power Parkissa sattui viime la onnettomuus. Monster-autosta irtosi rengas ja 4 ihmistä loukkaantui. Aiotko katsoa kisoja jatkossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2015 - 19:42

En ole kyseisissä kisoissa koskaan käynyt ja tuskin tulen koskaan käymäänkään, tällä onnettomuudella ei ole vaikutusta asiaan.

Kysyjän kommentti

Tannelin vastaus tässä. Oma mielipide on, etten nyt lähitulevaisuudessa mene mielelläni katsomaan ko. kisoja, mutta sitä en voi tietää, että, jos eliniän aikana joskus menen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2015 - 17:26

Olen käynyt monsteriautonäytösessä vain yhden kerran 12v. sitten. Vaikkei toista monsterinäytöskäyntiä ole vielä tullut ei poissaoloni näistä tapahtumista ole johtunut tapaturman uhriksi joutumisen pelosta, vaan aivan muista syistä. Viime lauantaina Power Parkissa sattunut ikävä monstetapaturma ei sekään ole saanut minua pelkäämään noita tapahtumia. Uskon, että vaikka noissa näytöksissä kävisi jopa kerran kuussa mahdollisuus joutua niissä tapaturman uhriksi on häviävän pieni. Ennemmin sitä voi jäädä vaikka auton alle.