Kiinnostaisiko teita napsulaisia, etta jarjestettaisiin yhteinen lomamatka ? Esim. tanne Baltimoreen ?

Mina voisin jarjestella monia etuja, esim. tuntuvan alennuksen hyvaan hotelliin jne.

Lisätty: 05.08.2015 - 17:57

Ei asian tarvitsekaan tapahtua ihan lahitulevaisuudessa. Mutta olen monta kertaa ajatellut, etta napsulaisille olisi varmaan hauska juttu tehda yhteinen matka joku kerta ... vuosia kun olette keskenanne kirjoitelleet ja minakin jo yli puolitoista vuotta ... vaikka enhan kylla tieda, oletteko jo jotkut sellaisen matkan tehneetkin. Baltimore olisi kylla hyva kohde ... on taa niin sigaupee kaupunki. Joka paiva loydan jotain uutta upeaa. Lukekaa kirkoituksiani matkavinkeista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2015 - 12:51

Hmm.. Baltimore on sen verran kaukana, ettei rahaa taida riittää ihan heti. Miksei sinällään ajatuksena ihan hyväkin olisi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2015 - 11:07

Opiskelijana nyt ei ole varaa matkustaa Tallinnaa kauemmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2015 - 06:22

Jenkkilä ei kuulu suosikkilistani kärkeen matkakavalinnoissa.