Kuunteleeko kukaan enää mitään rauhallista musiikkia? Jos niin mitä? Kuunteleeko kaikki nuoriso "musaa"?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:04

Rauhallista musiikkia kuuntelen. Muutamat tuntemani nuoret eivät kuuntele "musaa". Käyn myös monenlaisissa konserteissa. Yleensä en kuitenkaan ihan poppia kuuntele.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 15:54

Nuoriso on luultavasti varsin aktiivinen joukko musan kuuntelussa kuten ennenkin.Joulun aikana syvennyn rauhalliseen joulumusiikkiin ja käyn myös kirkkokonserteissa.

Lisätty: 23.11.2008 - 15:56

Edelleenkin vastaukseeni kuuluu 70-luku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:17

Pidän itse rauhallisesta klassisesta musiikista jota kuuntelen kun olen itsekseni, sen lisäksi 70-luvun iskelmämusiikkia satunnaisesti jota kuunnellessa muistuu mieleen nuoruus ja silloiset nostalgiat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 12:19

Perusmusiikkimakuni on nimenomaan tuollaista nuorisomusaa eli paljon räppiä ja poppia, useimmiten amerikkalaisilta artisteilta. Välillä tosin kaipaa vaihtelua ja Radio Novalta tuleekin välillä ihan huippuja iskelmäbiisejä joista pari on saanut paikkansa ipodistani. Simo Silmu, Juha Tapio ja Johanna Kurkela rokkaavat! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:33

Minun musamakuuni kuuluu:
Rap (Fintelligens, Cheek, Elastinen, Iso H, Jne)
Sekä Rock (Twisted Sister, Scorpions, Skid row, Deep Purple Yms..)
Sekä Tecnho (Basshunter yms.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 18:05

juu määkin kuuntelen aika paljon kaikkee :D (tällä hekellä soi Cheek - kanssa tai ilman) mut käänykän muistissa on myös paljon suomalaista iskelmää. et riippuu aika pajon fiiliksistä et mitä pistää soimaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2008 - 16:32

olen juuri lähdössä Webberin (musiikin) konserttiin Areenalle ja huomenna kuuntelemaan Cantores Minores joulukonserttia, eivät taida olla ihan sitä nuorisomusaa?