Mitä mieltä olette blogistani?

www.sashaluvcabinetoffashion...gspot.com/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:50

Merkkivaattesita puheenollen. Pitääkö maksaa tavaramerkistä vai vaattesta josta pidät.Pariisista löytyy merkkivaatteita jotka ovat erittäin kalliita ja epäkäytännöllisiä. Jokaisen blogi on omanlaisensa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 17:23

En itse ole enää nuori, mutta ihailen nuorten vaatteita ja muotia yleensä. Olit löytänyt Ellokseltakin ihan kivoja asioita. Ellosta pidetään monesti halpismuotitalona turhaan. Merkkivaatteet eivät yksin omaan ole muodikkaita aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 22:35

Minä pidän vaatteista ja tutkin blogisi kiinnostuneena. Merkkivaatteista sen verran, että jos on vartalon kanssa ongelmia niin joskus merkkivaatteista on apua. Niistä kun löytyy erilaisia leikkauksia ja jippoja, joita ei tavallisesta rekkivaatteista löydä. Hintavia ne ovat, kun jokainen tasku ja vetoketju lisäävät kustannuksia.

Sinulle on varmaan tuttu tämä linkki. Siinä on nuorten halpaa mannermaista muotia.
www.asos.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 07:22

Blogisi on kiinostava!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 12:10

Apua, jäin koukkuun! Erityisesti miellytti tuo "hyvin pukeutuvat miehet"-osio, Chris Brownilla ja Justin Timberlakella on upea tyyli, olen täysin samaa mieltä! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 18:30

Ihan ok : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2008 - 22:41

Ihan mielenkiintoinen on blogisi, tuli vaan mieleen onko sinulla oikeus käyttää kuvitusta, yleensä niissä on aika
tiukka tekijänsuojaus. Yleensä lähde on aina mainittava vähintään mistä kuvat on saatu. Jos kaikki on kunnossa
niin ei ole mitään hätää. Mutta jos ei ole niin mieti tarkkaan voitko niitä julkaista.

Lähteet:
Oma tieto graafiselta alalta.