Pidätkö jäätelöstä? Ja, jos pidät, niin mikä jäätelö on paras?

Avainsanat: ingman

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.07.2015 - 08:57

Tykkään vanilijajäätelöstä. Jos ei sitä ole saatavilla, ostan yleensä jotain, missä on mahdollisimman iso osa vanilijajäätelöä ja mahdollisimman pieni osa muuta. Ravintolassa ostan usein banana-spit-annoksen.

Lähteet:
www.flickr.com/photos/uncle-...VtC-5f19FR www.flickr.com/photos/uncle-...VtC-5f19FR

Kysyjän kommentti

Siksi valitsin Leo-sedän vastauksen parhaaksi, koska linkistä avautuva picture on napakymppi. Muutoin, niin itse tykkään tätä nykyä lakritsijätskistä, kuten Amu pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2015 - 19:42

Rommirusina ollut aina hyvää ... Nyt haastajaksi noussut Aino jäätelöistä Vanhanajan vanilia/mansikka.Niin suussasulavaa,että !

Ulkomailla pidän eniten Espanjalaisesta Sollerin kylässä tehdystä jäätelöstä.Siellä on pieni jäätelötehdas, joka toiminut ties kuinka kauan. Se valmistaa jäätelönsä ja sorbettinsa luonnon raaka aineista.Parasta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2015 - 07:29

Syön jäätelöä kesäisin,Aino jäätelöt on hyviä ja pidän myös valion nugaasta.Ai,kun sais nyt tötterö jätskin.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2015 - 10:46

Vanhanajan vaniljajäätelö :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2015 - 18:16

Pidän. Olen suorastaan jäätelöhullu. Jäätelö maistuu minulle missä ja milloin vain, talvipakkasillakin. Parasta on vanhanajan vaniljajäätelö ja sekin erityisesti metsämansikoiden kera. Nam...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 12:46

Pidän jäätelöstä, tervajäätelö oli suosikkini, mutta sen tuotanto on lopetettu, tosin pienestä kotijäätelöverstaalta sitä Kolilla sai. Toinen suuri suosikkini on lakritsajäätelö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 17:32

Toffee ja päivä on pelastettu.

Lähteet:
makuaisti

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.07.2015 - 00:43

pidän jäätelöstä ja olen kaikkiruokainen niinkuin muissakin syömisissä, mutta jos parasta haetaan niin tällä hetkellä se on lakujätski ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2015 - 11:40

Kesäloma, jätskikioski ja rommi-rusina! Ja kesä on virallisesti alkanut! Muuten syön todella vähän jäätelöä.