Kuka suomalaisista julkisuuden henkilöistä on mieleesi eniten? Julkkis voi olla näyttelijä, urheilija, laulaja, kenkäsuunnittelija

Eli voit valita em. lisäksi missin, mallin, vaatesuunnittelijan, huippukokin, toimittajan, yrittäjän, muotimamman, stand up-koomikon, viihdyttäjän eli aivan kenet vaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2015 - 17:48

Freestyle-laskija Pekka Hyysalo. Tämä nuori mies on omalla hienolla esimerkillään näyttämyt meille Suomalaisille ettei elämä lopu vakavaankaan vammautumiseen, että kovalla työllä ja tahdonvoimalla voi voittaa kaikki vastoinkäymiset jos vain haluaa.

Kysyjän kommentti

Ehdottomasti sisältönsä takia paras vastaus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2015 - 05:37

Tero Pitkämäki, keihäsmies, jolla on jo pitkä ja komea ura takana ja edelleen huippukunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 09:57

Ehdottomasti laulaja-lauluntekijä Anssi Kela, erittäin sympaattinen ja ottaa yleisönsä huomioon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 11:09

Arvostan Tuire Kaimiota.Hän on tehnyt paljon hyvää niin eläimille,kuin ihmisillekin.Opettanut meitä elämään toistemme kanssa.Eläinkouluttajana hän on vienyt tietouttaan ulkomaille aina Nepalia myöten. Hieno ihminen ja perheen äiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 21:53

Helsingin hiippakunnan piisa Irja ASKOLA

Lähteet:
muisti JA LOPUKSI GOGLE

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 16.07.2015 - 00:49

nyt ei voi nimetä ketään, ei oikein kukaan erotu joukosta, ainakaan hyvässä ;)