Käytätkö silmälaseja,miten sujuu ripsivärin laitto?

Mie käytän laseja ja ripsivärin laitto on aika hankalaa,aika moista sähläämistä ,apuvälineenä topsi puikko.Käytän ripsiväriä tosi harvoin.

Avainsanat: silmälasit ripsiväri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2015 - 05:22

Käytän laseja ja kun lähinäkö heikkeni ja ripsiväri tuppasi mennä milloin minnekin, hankin meikkauslasit ja niillä homma pelaa. Eli meikkauslaseissa on vain yksi linssi ja sen saa käännettyä aina sen mukaan, kumpi silmä on "työn alla".

Kysyjän kommentti

Kiitos Taneli tiedosta,en tiennyt ,että sellaisia ihme laseja on olemassa.Seuraavalla kaupunki reissulla ostan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2015 - 21:47

MInulla oli lapsesta lähtien aikamoiset viat silmissä ja käytin laseja yli kolmekymmentä vuotta,kunnes silmäni oli leikattava.Nyt leikkausten jälkeen omistain vain lukulasit (jotka keräävät laatikossa pölyä...).

Aikoinaan teinivuosina,kun meikkus oli erityisen pop,käytin apuna suurentavaa peiliä.Tuolla sellainen on vieläkin ja vieläpä valon kera.Se on erityisen kätevä, kun meikkaamaan innostun .

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.07.2015 - 02:29

käytän laseja lukiessani, mutta edes silloin en käytä ripsiväriä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 08:37

Käytän ripisivärejä ja tarvittaessa lukulaseja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 19:38

Minulla on kahdet silmälasit ja näen laittaa ripsivärin hyvin. Kuitenkin ripsari leviää aina yläluomille eli joka kerta, kun ripsaria käytän, niin menee myös useampi topsi..

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2015 - 23:47

Käytän eikä se että käytän laseja haittaa ripsivärin käyttöä lainkaan sillä osaan laittaa värin ripsiini vaikka ilman peiliä ja lähes missä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2015 - 22:09

Käytän 3 lajia, nökö on jo jotain 60 astetta huonomalla puolella, siksi minulla tulee paljon virheitä ja en jaksa aina korjata, en saa käyttää värejä silmiin. Olisihan se kiva, jotta saisi hohtavamman silmäniskun aikaiseksi.

Lähteet:
Lääkärin antama todistus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2015 - 23:06

Käytän monenlaisia silmälaseja eri etäisyyksille ja eri valaistusolosuhteisiin.
Ripsiväriä en vielä ole kokeillut ;-)