Joko olet varannut seuraavan ulkomaan lomamatkasi ja minne menet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2015 - 08:25

Elokuun alusta Mallorcalle! Matkalaukut tärisee jo....

Kysyjän kommentti

girasoli matkustaa elokuussa Mallorcalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2015 - 06:49

Palasin viikko sitten viikon reissulta Liettuasta, uutta matkaa ei ole vielä varattu, mutta haaveena olisi ensi vuonna päästä käymään Japanissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2015 - 09:21

Matkaa ei ole vielä varattu, mutta Tallinnan reissu on tulossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2015 - 12:41

Empä ole sillä matkani suuntaavat pääasiassa tänne armaaseen kotimaahani ja täälläkin enimmäkseen Lappiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.07.2015 - 01:38

en ole varannut, on tyttären kanssa meno passin uusintaan kahden viikon päästä. (aivan susi tämä passiuudistus) yli kuukauden jono että pääsee jättämään valokuvat ja antamaan sormenjäljet, en tiedä montako kuukautta se vie sen jälkeen, ja passin saa käytännössä vain neljäksi vuodeksi :( kreikkaan toivoin meneväni, mutta ei sinne nyt uskalla matkustaa joten kai se on taas turkki tai espanja ;)