meidän talo täytti 80 vuotta, onko jollain vanhempi

tämä talo on tuotu Terjoelta pula vuosina tänneTurkuun, joka hirressä on numero. olemme museolautakunnan erityis tarkkailussa koska tämä on suojelu talo.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 14:45

Hieno rakennus ja arvokas monessa mielessä!Historia tiedossa,hyvä.Jos et olisi kaverini niin olisin kateellinen.Lämpimät onnittelut näin tuiskusäällä.

Kysyjän kommentti

koska olit niin kaveria etkä kateellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 12:49

Ei ole vanhempi,mutta Ostettiin jokuvuosi sitten maalaistalo jossa luhtiaitta ja isonavetta ja saunamökki jossa takkatupa rakennukset rakennettu 1920 luvulla ja päärakennus peruskorjattu 2002-2006

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 12:03

Oho oho, onneksi olkoon! Meillä on suvun yhteisomistuksessa Seinäjoen lähellä 1930 rakennettu kesämökki, eli kohta vietetään 80v synttäreitä sielläkin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2008 - 15:23

Meidän talo on ollut n. 56 vuotta nykyisellä paikallaan, mutta sitä ennen ei tiedetä kuinka kauan se oli alkuperäisellä paikallaan..