Kummasta tykkäät enemmän Rita Strömmeristä vai Rauli Virtasesta ja perustelethan vastauksesi.

Lisätty: 28.06.2015 - 16:30

Pidän itse sekä Strömmeristä että Virtasesta. Mutta, kuitenkin näin 2000-luvulla ajattelen, että Strömmer on juuri trendejä seuraava ja koko maailman tilanteesta hyvin selvillä oleva sekä myös rohkea ja mutkaton tomittajanainen eli vuosiluvulla 2015 pidän enemmän kyllä Ritasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.07.2015 - 11:08

En ole kummankaan suuri fani, mutta Rauli Virtasta pidän parempana lähinnä pitkän vahvan kokemuksensa vuoksi.

Kysyjän kommentti

Lyhyt ja selkeä vastaus ja juuri tästä syystä ko. vastaus on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.06.2015 - 12:49

Rita on selkeä sanainen ja napakka.Rauli on rohkea ja kokenut ulkomaan kirjeenvaihtaja, mutta en aina oikein pidä hänen ulosannistaan.Tästä ex-pariskunnasta Rita vie selvästi voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.06.2015 - 23:23

Molemmat ovat ihan okey, en tykkää kummastakaan toistaan enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.06.2015 - 10:38

Naisena ja heterona minun pitäisi tietenkin vastata, että tykkään enempi Rauli Virtasesta, mutta empäs vastaakkaan, sillä tykkää molemmista yhtä paljon/vähän. Molemmissa on yhtä paljon hyviä ja huonoja puolia. Siinä syy, miksi en pysty valitsemaan vain toista suosikikseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.06.2015 - 08:01

Hyviä paljon nähneitä toimittajia molemmat,ainankin Rauli Virtanen on ollut pahoissa paikoissa tekemässä työtään.Molemmat on loistavia toimittajia.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.07.2015 - 01:09

en tykkää kummastakaan sen erityisemmin, aika turhaa televisioida paikan päältä jotain katastrofia yms. riittäisi kun lähettävät uutisstudioon sähköpostia ;)