Onko näistä mikään tuttu? Minne haluaisit matkustaa,jos vaihtoehdot olisivat tässä?

www.iltalehti.fi/matkajutut/...5_ma.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2015 - 05:50

Kaikki on käymättömiä paikkoja. Voisin valita kohteeksi Cíes islands, Galicia, Espanja, mielenkiintoinen kohde ja päivittäinen turistimäärää on rajattu.

Kysyjän kommentti

Sama kiinnostaisi minuakin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.05.2015 - 19:37

Tämä olisi houkuttelevin vaihtoehto :)
Samothraki, Kreikka
Syvemmällä Egeanmerellä sijaitsee Samothrakin saari. Vieraita saarelle houkuttelevat koskematon luonto sekä hyvät patikkareitit ja autiot rannat. Kuumista lähteistä puhumattakaan. Samothrakissa järjestetään usein rantabileitä, mistä merkkinä ovat iltamyöhään rytmiä lyövät rummut ja pimeydessä säihkyvät soihdut. Alexandroúpolista saarelle on kolmen tunnin lauttamatka, Thessalonikista joutuu köröttelemään autolla ja sitten lautalla yhteensä kuusi tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2015 - 11:51

Inis Oirr (Inisheer), Aransaaret, Irlanti sillä Irlanti ja irlantilaiset on aina kiehtoneet minua ja haavenani olis päästä lomailemaan sinne jonain päivänä pisemmäksi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2015 - 12:56

Lyngør-Saarilla on tullut käytyä silloin kun asuin itse Oslossa. Hiidenmaalla olen myöskin käynyt.
Jos muita vaihtoehtoja ei olisi kuin nuo, niin tahtoisin Aransaarille Irlantiin... En tiedä miksi, mutta Irlanti kiehtoo kovasti. Enkä siellä ole käynyt koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2015 - 21:03

Haluan kumminkin matkoillani paljon nähtävää, nytkin ensi kesänä lähdemme Kreetalle Haniaan, ja taatusti kierrämme saarta bussilla jos minne päiväksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2015 - 16:57

Espanjaan jos rantalomaa haikailet, Kroatia olisi monipuolinen ja Irlanti luonnonystävälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.06.2015 - 02:10

nyt tekee niin paljon kreikkaan mieli että jompi kumpi kreikan saarista vie tämän kisan voiton ;)