Eepeellä tapahtunut tänään iltapäivällä 15-vuotiaan tytön henkirikos. Kiinniotettuna on tod. näk. samanikäinen tyttö. Mietteesi em

Lisätty: 01.05.2015 - 15:09

Em. asia on nyt tarkemmin uutisoitu. Ilmeisesti ko. on mustasukkaisuudesta johtuva vahingonteko eikä ainakaan murha. Tiedän tyttöjen nimet, mutten voi paljastaa nimiä, koska en tiedä, että julkistetaanko nimiä koskaan. Arvelen, että vahingontuottaja on äkkipikaistuksissaan tappanut kaverinsa vahingossa. Turvallista elämää kaikille.

Lisätty: 07.05.2015 - 19:07

Totean ko. tapaukseen liittyen seuraavaa. Viranomaiset eivät ole vahvistaneet vahingonteon motiivia, joten ko. teon motiivi on vielä tällä hetkellä hämärän peitossa. Tekotapaa ei myös olla julkistettu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.05.2015 - 20:28

Lapsi ja nuori voi myös olla tunne-elämältään psykopaatti tai sosiopaatti. Suomessa harvinaista tämmöinen, esimerkiksi Jenkkilässä sattuu useamminkin. (Mahtuuhan sen kokoiselle alueelle enemmän mielenvikaisia kuin tähän pieneen Suomeen)

Mutta tosiaan. Surullista, erittäin surullista. Toivottavasti jokainen asianomainen saa tässä asiassa tarvitsemansa avun ja tuo henkirikoksen tehnyt tyttöparka saa linnatuomion, sekä ammattiapua.

Kysyjän kommentti

Pienenlaisesti sain vastauksia, mutta eiköhän viidakonmursu kirjoita täyttä asiaa. Joka tapauksessa hyvin hyvin surullinen tapahtuma. Menehtyneen nuoren lähiomaisille, ystäville ja koulukavereille me kaikki napsulaiset toivomme voimia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2015 - 21:24

Mitä tähän nyt sitten sanomaan?Täysin käsittämätöntä, että tuon ikäiset ovat NOIN raakoja.Että toisen ihmisen hengen voi otta noin vain.Sanon näin, vaikken syitä tiedä.Ihan sama, mitkä syyt.Toista ei silti tapeta!