Muistatko sanoa rakkaillesi tarpeeksi usein, kuinka tärkeitä he ovat? Vai sanooko Suomalainen koskaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2015 - 19:49

Uskokaa tai älkää mutta, toivotan joka ikinen ilta sekä pojalleni, että ukolleni hyvää yötä ja lisään aina loppuun sanan kulta. Muutenkin hellin vähän väliä molempia jos jonkinlaisilla lempinimillä (höpönassu, kultsikka...) ja kiitelen milloin mistäkin, vaikkapa vain lehden ojentamisesta käteeni. Kiitoksia jaan runsaasti myös muille läheisilleni. Kaippa minä näin yritän kertoa rakkailleni, että he ovat minulle tosi tärkeitä.

Kysyjän kommentti

Jotenkin näin sen pitäisi mennä... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2015 - 09:36

Tottahan toki ja meidän perheessä halataan usein :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2015 - 05:59

Kylä tässä varmaan olisi parantamisen varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2015 - 14:59

Itse asiassa olen todella huono sanomaan että rakastan läheisiäni. En osaa edes osoittaa sitä kovin hyvin. Mieheni onkin joskus todennut että meillä menee niin päin että "suomalainen nainen ei puhu eikä pussaa". Pitäisi kai harjoitella?