Minkälaisia lemmikkejä teillä on?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 16:24

puhdasrotuinen sekarotu..labbista, kultaista noutajaa ja lapinkoiraa yhdessä 3 vuotiaassa paketissa. Poju nimeltään ja tosi itsepäinen. on asustellut meitin kanssa kaksi vuotta. ja naukuu kuin kissa aina haukotellessaan =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 15:03

8v tyttökoira Fiina. spk/nöffi/noutaja sekoitus.
Aivan ihana ja kiltti.
Äitinsä Zinna 10v spk/nöffi, hänen kuvansa on profiilissani, menehtyi heinäkuussa,
ja vieläkin on suru suuri.
Vaikka ottaessaan tietää että joutuu joskus luopumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 15:05

Kissa Vanilja, hankittu rekku rescue sivuilta <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 15:17

12 vuotias kissa pikimusta paitsi kaulassa muutama sharmikas valkoinen karva.Kotoisin Kazakstanista kuulemma.Kollikissaksi melko siro.Ominaisuuksiltaan kaavoihin kangistunut.Hauska :)Emppu tai Eemeli,miten vaan.Ymmärtää suomenkieltä.Täysin sisäkissa.

Lisätty: 22.11.2008 - 16:55

Ei rotukissa mutta rotueläin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 18:05

KAKSI KISSAA PITKÄKARVAINEN NIMELTÄÄN PEIKKO, LYHYTKARVAINEN KISSA NIMELTÄÄN PEPPI JA ISO SIKA JOKA ON ASUNUT MUN KANSSANI YLI 30 VUOTTA. SISÄSIISTIKIN SE ON,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 09:14

Meillä on maatiais kissa nyt 4v ja vähän laiska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 14:30

koira ja 5 akvaario-kalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 14:57

Kovasti haluaisin jonkun karvaturrin itselleni, mutta allergia estää. Monenlaisia lemmikkejä on kyllä jo ehditty kokeilla, mm. kissaa, koiraa, kaloja ja jopa kanoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 15:26

Koira 2v Oona. Ja kaloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 18:13

mulla on 4 ihanaa mörökölli kissa poikaa, Jättis 4,9v sinitabby norjalainen metsäkissa, Aatu 4,6v valkea-ruskea maatiainen, Junnu 3v sinitiikeri norjalainen metsäkissa ja Lance 2,2v ruskeatiikeri maine coon (joka on kuvassani:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 22:53

meillä on nipsu uros tänä vuonna täytti jo 1 vuotta se on sekarotuinen ja sitten on meidän toinen se narttu pentu on vielä pieni vasta 4kk.Siperialainen rotukissa kallis oli.Nipsu on valkoinen ja henrietta on punatiikeri/ valkea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2008 - 15:43

Kaneja. Poika, jonka nimi on Kalle Kani ja tyttö Ninni. Molemmat ovat n. 6 kk vanhoja. Kalle Kani aloittaa tänä talvena kani-agilityn, heti kun se on toipunut leikkauksesta. Leikkaus tehdään, jotta kanit voivat asustaa samassa häkissä ilman pelkoa jälkeläisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2008 - 00:15

Meillä on koira Laku. Bichon Havanais 3kk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2008 - 20:21

tuffe koira12v ja aleksi marsu 3v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2008 - 12:09

Tyyne kissa joka on 3 kk vanha, suomenlapinkoira veeti 5 v, Kaapo kissa 7 v ja Kitiri kissa 4 v