Aiotko mennä katsomaan uusimman Hobitti-elokuvan?

Itse on tullut jo käytyä, lapsena kun opin lukemaan, oli Hobitti ensimmäinen kirja jonka luin kannesta kanteen. Sen jälkeen äänikaseteilta kuuntelin Taru Sormusten herrasta - trilogian. Sitten kului vuosia ja ilmestyi ensimmäinen sormusten herra-elokuva, sen jälkeen olenkin viettänyt paljon aikaani Keskimaassa kirjojen, maalausten sekä elokuvien parissa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2014 - 22:12

En aijo. En todellakaan(!) aijo mennä katsomaan sitä..... sillä...

...kävin katsomassa sen jo eilen. Tykkäsin tästäkin Hobitti trilogian osasta vaikkei siinä mielestäni ollut aijempien osien lailla mitään selvää juonta, joukko toinen toistaan seuraavia kohtauksia vain. Olen J. R. R. Tolkienin suuri ihailia, tästä syystä tuo elokuva piti käydä aivan ehdottomasti katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2014 - 21:29

Kuulostaa tutulta! No.Minulla on liput näytökseen 21.päivä.Meillä traditiona ystävättären kanssa,kun tarjoaa mulle liput synttärien kunniaksi,jotka ovat näin joulukuussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2014 - 22:43

Äänikirjana olen kuunnellut, elokuvaa tuskin menen katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2014 - 16:54

En mene katsomaan, enkä ole yhtäkään Hobittia nähnyt. Poikani kävivät ensi-illassa, leffa alkoi keskiyöllä klo 00:03 ja loppui puol 3. Heille on traditio käydä ensi-illassa aina Hobitit katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.12.2014 - 22:05

en tuosta hobitista mitään tiedä, en muutenkaan juuri käy elokuvissa, joten tuskin tätäkään tulee katsottua ;)