Maailmassa on monta hienoa suurkaupunkia. Minua kiinnostaa Bangok. Jos olet visiteerannut Bangokissa, niin kerrothan mielipiteesi?

Lisätty: 20.12.2014 - 10:07

Bangok kiehtoo minua, mutta matkustusajankohta on vielä epäselvä. Bangok on maailman metropoleista kuitenkin minulle se kaupunki, jonka haluan nähdä. Vastauksista kiitos. Tvsti saan kysymykseeni vielä lisää vastauksia.

Lisätty: 25.12.2014 - 14:59

BANGKOK on ko. kaupunki - sorry.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2014 - 09:26

Ainakin parisenkymmentä vuotta sitten Bangkok oli melko epäsiisti kaupunki. Tilanne on tietysti voinut sen jälkeen muuttua suuntaan tai toiseen.
Koristeellisia temppeleitä on paljon. Äärimmäisyyksien kaupunki: suunnatonta rikkautta ja ääretöntä köyhyyttä aivan vierekkäin.

Lisätty: 21.12.2014 - 22:13

Bangkokin kuvia Flickrissä:

Lähteet:
www.flickr.com/photos/uncle-...374130207/

Kysyjän kommentti

Leo-sedän vastaus miellytti ja vastauksesta löytyi tietoa, jota en ole aiemmin tiennyt. Ja tietysti parhain pointti on se, että Leo-setä on nähnyt Bangokin. Hyvää Joulua Leo & Company!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2014 - 10:04

Onhan se kuuma ja iso kylä maailmassa. Minua kiinosti ainostaan tanskalaisen siltainsinööri Pellen vetämä iso vinoköysisilloista koostuva moottoritie siellä.

Lisätty: 26.12.2014 - 18:41

Tosin en nähnyt mitään kun asuin tässä hotellissa?

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/hotell...314/105423