Jos tämä foorumi kitui ,niin nyt aika varmasti loppu häämöttää.Niin kuollutta...Harmittaako?

HARMITTAA!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.12.2014 - 22:49

En usko että Napsu on vaarassa, vaikka sivua muutettiin ehkä vähän enemmän matkailupainotteiseen suuntaan, kyllä ihmiset etsii täältä tietoa.

TNS Metrix -palvelussa SUOMEN WEB-SIVUSTOJEN VIIKKOLUVUT
Napsu oli sijalla 79 ihan "arvokkaiden sivujen seurassa",
viikolla 48 oli 76875 "Eri kävijät" ja 292512 "Sivunäytöt" tosin -6,3%
tnsmetrix.tns-gallup.fi/public/
Viikkolistat tnsmetrix.tns-gallup.fi/publ...Users/2198

Täällä eräs toinen seurantasivu epicstat.com/overview/napsu.fi

vähän asian vierestä, mutta... "Mitä maailmalla haettiin vuonna 2013"
www.google.com/trends/topcharts

Googlen mukaan napsu.fi hakuja on viime kuukausien päivinä tehty eri aiheryhmissä keskiarvoina: www.google.com/trends/explor...amp;cmpt=q
Matkakohteita 56
Valmismatkat 63
Äkkilähdöt 41
Lennot 73
Hotellit 59
Matkavinkit 72
Maailman sää 37

Kysyjän kommentti

Kiitos tyhjentävästä vastauksesta.Silti...En pidä uudesta ilmeestä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.11.2014 - 07:38

Aikansa kaikkea, vähän harmittaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2014 - 13:07

Kyllähän se harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.11.2014 - 15:31

tämä uudistus taitaa olla viimeinen niitti, mutta aikansa kutakin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2014 - 21:55

Eipä pahemmin harmita, aika kuttoo kutakii sano pässi kun päätä leikattiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2014 - 13:23

Saishan tää napsuttelu jatkua vielä vaikka kuinka ja kauan, mutta pakko se on kait hyväksyä, että loppu tällekin on tulossa ja vieläpä aika pian. Mikään ei näköjään ole ikuista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2014 - 16:29

Itseäni kyllä harmittaa... On ollut kuitenkin kiva kun on omalla äidinkielellä löytynyt matkakokemuksia ja arvosteluja sekä vinkkejä. Sivut olivat myös selkeät, jopa mummoni osasi etsiä tietoa tätä kautta.
Saisikohan tätä enää millään nostettua pohjamudista?