Millä perusteella olet valinnut oman profiilikuvasi tänne Napsuun?

Vaihdatko sitä usein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2014 - 12:07

Kuvani esittää yksinäistä pässiä, sopii hyvin minulle.

Kysyjän kommentti

Bä-äää! : D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2014 - 23:03

Yksinkertaisesti sillä, että halusin profiililleni ehdottomasti kuvan mutten sitä valitessani löytänyt parempaakaan kuin tuon käytössä olevan ruskalehtifoton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 07:24

Sattumanvaraisesti, olen välillä vaihdellut profiilikuvaa, mutta tämä nykyinen on roikkunut mukana jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 16:41

Itse koiran omistajana, halusin koiramaisen profiilin ja nimen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2014 - 16:51

Omani laitoin vain hätäpäissäni. Meni vielä kyljelleenkin. Taitaa olla Kreetalla juotu drinkki kuvassa jos en väärin muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2014 - 07:17

On vaihtunut kai jokusen kerran. Kertoo ehkä jotain luonteestani ja maailmankatsomuksestani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2014 - 10:25

Liityin aikoinaan lokakuussa, jolloin joulutohinoita jo aloiteltiin. Ajattelin toivottaa Roope-kissani (kuvassa) kanssa hyvää joulunalusaikaa napsulaisille. Ja on minusta ihan veikeä kuva. Vieläkin. Voisihan sen tietty kesäksi vaihtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2014 - 08:45

Osui silmiin joltain korttisivulta ja oli niin minun näköiseni. Mitäpä tuota vaihtamaan - omaa kuvaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2014 - 14:46

Rippipappini kuultuaan kotikyläni nimen sanoi; "olet siis Kettulan vipottelija".

Lähteet:
Olen itse kuvannut 14v takaisen jouluvieraani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2015 - 14:22

Joutsen on 'voimaeläimeni' ja kuvan joutsen yksi suuri suosikkini. Eli, itse otettu on kuvakin.