Mihin et nyt matkustaisi, vaikka sinun ja seurueesi matka kustannettaisiin puolestasi? Ja kerrothan, että miksi et?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2014 - 19:59

En haluaisi minnekään jään keskelle tai kylmään.Ei kiitos kiinnosta säähavaintoasemiin verrattavat paikat keskellä ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2014 - 20:01

Etelä- ja Pohjoisnapa kuluvat tähän kategoriaan, liian vilakkaa jopa miun maun mukaan. Muuten mikä tahansa paikka käy, jos matkat kustannetaan ja taataan, että pääsee myös ehjänä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2014 - 09:49

Tuo riippuu paljon siitä, minkälainen matka meille tarjottaisiin. En nimittäin juurikaan pidä matkustamisesta, vaan vasta perillä olemisesta. Esim. 20 tunnin lentomatka maapallon toiselle puolelle ei juurikaan houkuta, vaikka määränpää olisi kiinnostavakin. Jos kuitenkin saisin väljät tilat yksityislennoilla ilman lentoasemilla odottelua, voisin matkustaa melkein minne vain.

Sotatoimialueille en kuitenkaan matkustaisi.
Mitä enemmän määränpäässä olisi luonnon rauhaa ja mitä vähemmän ihmisiä, sen parempi.

Muutama kuuluisakin nähtävyys taitaisi jäädä käymättä pelkästään tuhansien päivittäisten vierailijoiden aiheuttaman ruuhkan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.11.2014 - 23:44

ensin tietysti venäjä, sitten venäjä ja kolmanneksi vielä venäjä, no, on niitä muitakin paikkoja, useat arabimaat kuuluvat boikottilistalle, samoin intia, kuka sinne raiskattavaksi haluaa ;) israeliin en halua enkä näihin isisin hallinnnoimiin maihin, irakiin, syyriaan ,afganistaniin, ehkä lista miellyttävistä maista olisi lyhyempi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2014 - 13:36

Intiaan. Kuulin juuri radiosta kauhistuttavia juttuja sieltä. Pitää etsiä oikein se uutisjuttu netistä, jotta saan käsityksen mistä siinä oli oikein kyse.