Mitä pidätte juusto-makkarasta? Minä pidän itse juusto-makkarasta enemmän kuin tavallisesta makkarasta:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2008 - 01:55

En välttämättä juustomakkarasta vaan haluan valita makkaran ja juuston erikseen ja syödä juustolla kuorrutetun makkaran.

Lähteet:
Mieltymys ja kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2008 - 17:12

en pidä ollenkaan, joskus vain ostan ihan tavallisia nakkeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 18:14

LIIAN SUOLAISIA MEIDÄN MAKUUMME.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2008 - 19:55

Kyllä pidän juustomakkarasta, (en nyt muista kaikkia merkkejä tähän hätään), kesällä grillatessa ainakin juustomakkara näkyy tekevän kauppaansa syöjille meil päin...

Lähteet:
njammm....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2008 - 14:37

Kesällä maistoin kyseistä makkaralajiketta ensikertaa ja jäi kyllä ikuiset traumat! Kerrassaan ällöttävää töhnää, ei edes maistunut oikealta makkaralta vaan joltain keinotekoiselta einekseltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 09:32

En pidä makkarasta ylipäätään, poikkeuksena muutamat ulkolaiset laatumakkarat. Kotimaisia makkaroita en syö koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2008 - 19:43

Juustomakkara, hyi jos saanen sanoa ma.. Camping on paras makkara, ei ole sattumia siinä makkarassa.. Muita hyviä makkaroita on Ukko-Pekka ja hööh, en nyti tähän hätään muista muita nimiä, kun talvisin mei ei oikeen makkaroita syödä, niin pääsee nimetkin unehtumaan.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 20:49

en tykkää juusto-makkarasta, välillä syön atrillia ja ryynäriä..meillä on melkein vuoden jokaisena päivänä jotain makkaraa jääkaapissa...ukko on sellain makkaramies..hih..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2008 - 23:29

juustot juustoina ja makkarat makkaroina, sinappi käy kummankin kanssa