Oletko kylpylässä kävijä? Ja, jos olet, niin mikä kylpylä on mielestäsi paras ja missä ko. kylpylä sijaitsee?

Lisätty: 15.11.2014 - 10:05

Naapurit suosittelivat Caribiaa. Kylpyläosastossa ei ole vikaa, mutta hh ovat pieniä. Naantalin Kylpylä on YES, mutta lasten makuun hiukka vaatimaton. Eden on, kuten tuossa aiemmin mainittiinkin, niin parhaat päivänsä nähnyt. Mutta, Edenissä lapset viihtyvät. Flamingon palvelut ovat vertaansa vailla, mutta em. kylpylä on mielestäni pimeä. Aikuisten puoli Flamingossa on hieno, mutta tälle puolelle eivät pääse lapset. Oulussa kävin kaksikymmentä vuotta sitten ja Oulun kylpylä vastaa Vaasan kylpylän tasoa. Serenan vesipuistossa olen käynyt yhtä kauan aikaa sitten, mutten muista "Serenaa" kylpylänä vain vesipuistona. Lapinniemen kylpylässä viihdyn. Kylpyläosasto on rauhallinen ja selkeä. Saunaosasto siisti ja selkeä myös. Nautinnollisia hetkiä kylpylöihin kaikille napsulaisille!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2014 - 17:54

Nokian Edenissä olen jokusen kerran käynyt. Tykkäsin, vaikka paikka lienee parhaat päivänsä jo nähnyt.

Kysyjän kommentti

matulan vastauksen valitsin parhaaksi, koska Edenissä ovat kaikki hyvän kylpylän palvelut. Eden on myös valoisa ja lapsistaan kykenee pitämään hyvin huolen. Eli, vaikka Edenillä onkin ikää, niin mikäli kylpylään mielin lasteni kanssa, niin suuntaan vielä Edeniin.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2014 - 17:37

Turun Caribia on jaksanut piristää mieltä kummasti :) Täältä meiltä parin tunnin ajo matka, sitten kun on käynyt keskellä viikkoa muutaman yön niin ei ole lapsiperheitäkään niin paljon häiritsemässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2014 - 20:16

En ole kylpyloissa kavija itse, mutta jotkut tuttavani ovat !!! Ovat kiertaneet varmaan kaikki Suomen kylpylat. LAUKAAN PEURUNKAA tuntuivat kehuvan kovasti. Parista muusta nimelta mainitsemattomasta kylpylastamme sanoivat, etta Peurunkaan verrattuna ne eivat voisi itseaan kylpyloina edes mainostavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2014 - 22:32

Olen viettänyt monet lomani kylpylöissä ja etenkin kun lapset olivat pieniä, niin suosikkimme oli Turun Caribia, tosin se oli silloin monen lapsiperheen suosikki myös. Nykyisin suosin hiukan rauhallisempaa kylpylää ja olen sellaisen löytänyt Flamingon Spa, kylpyläalue on K20 aikuisille tarkoitettu rentoutumisalue, siellä ei lasten huudot kuulu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.11.2014 - 06:17

olen käynyt vain neljässä kylpylässä, eikä ne mitään erityisiä ole olleet, en itse niistä niin välitä mutta tenava tykkää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2014 - 07:07

Olen käynyt parissa kylpylässä, molemmat Imatran alueella, ihan ok paikkoja, muttei mun juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2014 - 13:58

Atooppisen ihoni takia en valitettavasti voi olla, päinvastaisista haluistani huolimatta, kylpyläihminen.