Oletko vaarassa menettää työpaikkasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2014 - 19:36

Ennen oli niin, että kaupungin virassa oli varma työpaikka.Nyt se ei niinkään pidä enää paikkaansa...Mutta näillä näkymin paikkani pysyy :) Eli en ole vaarassa menettää työtäni.

Kysyjän kommentti

Positiivinen ja toiveikas vastaus ja juuri em. syiden takia vastauksesi on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2014 - 16:57

Yt-neuvottelut käynnissä, joten ilmeisesti kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2014 - 22:26

Se meni jo vuosi sitten, olen alanvaihtaja ja opiskelen uutta ihmisläheistä ammattia :) Sen sanon, ettei ole pätkääkään ikävä entistä duunia ja olin valmis jo lähtemään, vaikkakin sitä uraa kesti yli 30 vuotta, mutta aikansa kutankin ja nyt olen oikealla tiellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2014 - 07:05

Eläkeläisenä ei tätä riskiä enää ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2014 - 13:09

En.. sijaishommia on toistaiseksi riittänyt alaltani yllin kyllin. Tervetuloa vaan muutkin hoitotyötä tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2014 - 17:53

Menetin jo, joten ei enää huolta. Olen myös muuttanut suhtautumistani rahaan. En halua esim. uutta autoa, kesämökkiä enkä oikein ulkomaanmatkojakaan. Joten miksi pitäisi töissä käydäkään. Minulle riittää tämä nykyinen toimeentulo. Mutta jos joku kiva duunipaikka löytyy, niin olen valmis ottamaan sen vastaan. Toki olen jo hieman villiintynyt, joten voi olla vaikeaa.