Oletko riippuvainen jostain?

Esim tupakasta, karkista, lenkkeilystä, toisesta ihmisestä tms.... Itse olen cola-juomista täysin riippuvainen. Nyt ollut "limpparilakossa" kuukauden ja suu on napsannut koko ajan. Aiemmin meni jopa 3L päivässä, nyt olen korvannut tämän pahan tavan vissyllä... Katsotaan kauanko kestän :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 22.10.2014 - 02:33

vaikka mistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.10.2014 - 20:39

En polta ja harvemmin juon teetä tai kahvia vahvempaa....
Juu! Hiuslakasta! Kun hiukset on hyvin on kaikki hyvin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2014 - 09:40

Tupakasta olen riippuvainen ja kahviakin on saatava päivittäin.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2014 - 11:46

Empä taida olla, silä en polta, nuuskaa tai tarvitse joka päivä ainakin lorauksen väkeviä, tai kupillisen kuumaa kahvia. Tai ei sittenkään.... Jos tarkemmin asiaa mietin niin olenhan minä riipuvainen jostain , nimittäin kirjoista ja lukemisesta, sillä en nauti olostani jos en saa joka ilta ennen nukahtamista lukea edes hetken jotain hyvää kirjaa ja kaippa tuo on jonkin sorttista riippuvuutta tuokin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2014 - 14:36

Jos jostain olen riippuvainen, niin xylitol-purkasta, en osaa olla ilman purkkaa, etenkin ruokailun jälkeen. Samoin olen riippuvainen koiran kanssa tehdyistä happihyppelyista, en voisi elää ilman raitista ulkoilmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2014 - 17:44

Ruuasta, ilman sitä en oikein tule toimeen. Vettä juon mutta mamman mielestä liian vähän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2014 - 10:48

Aamutupakki, aamun lehti, olen riippuvainen. Mutta niillä lähtee uniruttu-yrmymieli naamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2014 - 11:16

Kahvia ilman en tule toimeen, netistä myös taidan olla vähän riippuvainen.