Onko kenelläkään kokemusta robotti-imurista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:09

on, ihan surkeita ovat, ainakin käyttää, meillä pitää siivota todella paljon että se pääsee esteettömästi imuroimaan, sen imuteho on huono ja se on hiiiidas, oikealla imurilla homma hoituu hetkessä. tietysti jos on iso kartano ja paljon lattiapinta-alaa, niin sen voi päästää johonkin siipeen touhuamaan omiaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2014 - 20:15

Sen verran,että jos on huoneet eri tasossa tai paksuja lankamattoja,ei toimi.Myös korkeammat kynnykset tekee koneelle stopin.On siirrettävä ja nosteltava kyseistä vekotinta.Jää myös yllättävän hyvin jumiin johonkin esteeseen.
Itselläni ei tätä imuria ole,mutta naapurissa olen nähnyt ja rouvan juttuja imurista kuunnellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2014 - 21:00

Ei ole kokemusta, vanhalla versiolla on vielä imuroitava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2014 - 22:34

Meilltä ropotti-imuri Samsung Navibot S VCR8950 sai potkut puoli vuotta ensiesiintymisensä jälkeen. Kyllästyimme nostelemaan robottia joka imurointikerta paksujen mattojen päälle saadaksemme nekin puhdistettua. Kyllästyimme myös sen jatkuaan törmäilyyn huonkaluja ym. päin. Kyllästyimme siihenkin, että se jäi päällelaiton jälkeen toistuvasti jumiin muutamien sille liian matalalla olevien huonekalujen alle. Tämän ongelman olisimme toki voineet vältää estämällä robotin pääsyn kyseisten kalusteiden alle, mutta.. laiskuus voitti. Kaiken lisäksi kyllästyimme siihenkin, ettei robotti-imurimme imutehossa ollut kehumista. Kaiken lisäksi se jätti huoneiden nurkat ja sille liian ahtaat kalustesokkelot kokonaan imuroimatta joka sekin ärsytti ja todella paljon. Emme myöskään pitäneet robottimme piipittävästä äänestä sen jäädessä jumiin. Tämä ääni alkoi lopulta ärsyttää oikein kunnolla ja oli lopullinen niitti päätökselle luopua kyseisestä laitteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2014 - 08:25

Ei ole kokemusta, mutta kaverillani on ja harmittelee, kun imuri jättää nurkat imuroimatta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:44

Muutama vuosi sitten oli meidän taloudessa. Olihan se ihan kätevä, mutta saattoi jäädä jumiin esim. sohvan reunan alle, sit sai olla auttamassa pois vähän väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 20:37

Joo lasken itseni siihen mukaan imuri, letku, suutin ja minä.