Mitä Suomalaista kylpylää suosittelet? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2014 - 22:25

Riippuu varmaan mihin tarkoitukseen... Itse tykkäsin kovasti Turun Caribian kylpyläosastosta (jopa vesiliukumäistä vaikka aikuinen olenkin) sekä Nokian Eden on ollut kiva. Jos nyt tahtoo rauhallisuutta ja hoitoja niin sitten esim Ikaalinen. Olen joskus kuullut ihmisten kehuvan Katinkultaa, oisko vuokatissa ollut tämä, itse en ole käynyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2014 - 06:21

Imatran kylpylässä olen silloin tällöin käynyt, paikkana hyvä, myös entiseen Rauhan sairaalaan tehtyä kylpylää olen kokeillut, mutta siellä uima-allas on enemmän lillumista kuin uimista varten. Seuraavaksi on tarkoitus käydä Kolilla kokeilemassa sinne tullutta kylpyläntapaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 09:41

Lapset kun olivat pieniä, niin kävimme usein Turun Caribiasta, se on etenkin lapsiperheiden suosiossa, kiva on myös Bomban kylpylä. Mutta jos haluaa rauhallisempaa paikkaa etsiä, niin esim. Ikaalinen tai Runnin kylpylä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:21

katinkullassa on käyty muutama kerta kun on se änkyrälintupuisto siinä vieressä, oulun eedenissä on kesällä hieno käydä kun vieressä on lapsille sopiva merenranta hiekkapohjalla, vesi on lämmintä kun on niin matalaa pitkästi ;)