Syksy,sade ja synkkyys.Millä piristät mieltäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 18.10.2014 - 00:23

miettimällä seuraavaa lomaa, maanantaina pääsisi halvalla kanarialle ;)

Kysyjän kommentti

Jos Puerto de la Cruziin lähdet,niin ota minut mukaan! :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2014 - 22:26

Ajatuksella siitä että joululoma lähestyy pikkuhiljaa... :D No ei, kynttilöillä, hyvillä kirjoilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 06:16

Jos ei ole kova myrsky, niin sadevaatteet niskaan ja pitkälle lenkille, nautin syksyn sadesäässä kävelystä. Kynttilän valo ja kirjat kuuluvat myös syksyyni ja hyvän ystävättären kanssa yleensä teemme syksyisin lyhyen matkan johonkin lähikaupunkiin tai piipahdamme Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 09:34

Ensi viikon syyslomalla, Tallinnan reissulla ja ystävien tapaamisella :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2014 - 13:40

Piristän itseäni,kun olen tällä hetkellä Pärnuussa kylpylä Terviksessä..Todella olen rentoutunut..kun joka päivä saanut niska-hartia-selkä hieronnat..ja ihanat yrttipore kylvyt...On niin raskasta aikaa koko ollut kesä,kun isomummin 1vuotias on nyt taivaassa pieni suloinen enkeli..kauniina kesäyönä nukkui pois kotona.
Pofeelin hauveli nyt lapsenlapsella...korvaaamassa menettettyä pienokaisa..että saa jotkin rapusuttaa suruun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2014 - 22:45

Näin syksyllä piristän itseäni vaikkapa käpertymällä mahdollisimman usein hyvää kirjaa lukemaan sohvalle viltin alle, juomalla kupposen kuumaa kahvia (joskus tilkalla wiskiä terästettynä), vaeltelemalla metsässä säiden sen salliessa, tai nauttimalla saunan ihanasta lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 20:00

Minusta syksy ja sade ei ole synkkää, paistaahan ihmisen sisäinen aurinko kun annamme sen paistaa, ilmoista riippumatta. Piristystä voi hankkia ihan pikkuasioilla mielialan mukaan ja säällä kuin säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2014 - 21:25

Kattelemalla potentiaalisia matkakohteita talvelle :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2014 - 14:30

Viimeksi tänä aamuna katselin pitkään, kun vaahterat pakkasyön jälkeen pudottelivat lehtiään. Sitä väriloistoa. Pimeä ja synkkä... Teen siitä tunnelmallisen valoilla, kynttilöillä, hyvällä ruualla, oleskelulla, lämmöllä. Ja kahlaamalla ilokseni siinä vaahteranlehtimatossa tottakai.