Parasta syksyssä?

Minulle ne on ruska ja luonnon marja- ja sienisatojen kypsyminen poimittaviksi. Pidän myös paljon niistä hämäristä syysiloista jolloin ulkona voi oleilla paleltumatta, tai kastumatta nuotion ja/tai kynttöiden valojen loisteessa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2014 - 20:43

Kauniin kuulaat syyspäivät ja nuo syysillat viehättävät, silloin yleensä tulee myös kaivettua kynttilät esiin. Sienestys ja marjastus kuuluvat myös minulla syksy ohjelmaan. Kaikissa vuodenajoissa on omat viehätyksensä, suosikki vuodenaikani on kuitenkin kevät.

Kysyjän kommentti

Kiitos bvastauksestasi. Kaikissa vuodenajoissa on todellakin hyvät puolensankin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2014 - 18:06

En pidä syksystä.Kun kaikki kuolee,mitä hyvää siinä on? Kylmää ja märkää ja ennenkaikkea pimeää.Vaikka kuinka polttelee kynttilöitä, ei se juurikaan auta....Syksystä en kertakaikkiaan pysty repimään mitään myönteistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2014 - 19:36

En ole syksyihminen lainkaan, jos on kuivaa ja tuuletonta, niin se on ok :) Mutta harvemmin syksy ihan sateeton ja tuuleton edes on :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2014 - 17:16

Aurinkoiset syyspäivät ja tuo väriloisto, kynttilät on mukava kaivaa esiin ja vuorata joka paikka tuikuilla. Mutta muuten kyllä inhoan syksyä... sekä talvea :D

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 01.10.2014 - 13:50

syksyssä on parasta ...... en keksi oikein mitään, no kesä on hitusen lähempänä joka päivä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2014 - 20:50

Olen kyllä kesäihminen..mutta ruskan värit ovat kauniit....kynttilöitä olen alkanut polttamaan..ja takkassa tulet iltaisin antaa ihanan tunnelman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.10.2014 - 22:55

Kuulas, raikas ilma.