Kuinka paljon kulutat rahaa itseesi?

Tarkoitan tällä nyt lähinnä jotain hemmottelua. kampaajaa, kosmetologia, hierojaa, shoppailua, ulkona syömistä... Kuka nyt kokee mitäkin hemmotteluksi :)
Itse en ole aikoihin pystynyt käymään missään edellämainituista, kaikki menee vuokraan, ruokaan ja laskuihin... Ja tietenkin ensikesän matkaa silmällä pitäen myös säästöön :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.09.2014 - 10:47

Kampaaja on mielestäni pakollinen meno, mutta hemmottelen itseäni teatteri/ooppera/baletti käynneillä muutaman kerran vuodessa sekä ulkona kahvittelulla ja joskus myös syömällä ulkona. Kuluuhan noihin useampi satanen vuodessa, ellei enemmänkin, kulttuuriliput kun ovat aika kalliita, mutta hintansa "väärtti".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.09.2014 - 18:32

Liian vähän! Tekisi hyvää käydä vaikka hierojalla tai jalkahoidoissa säännöllisesti, oman terveytensä vuoksi,mutta niistähän sitä karsii, kun raha on tiukassa.Ainut säännöllinen on parturi/kampaaja viiden viikon välein.Se on välttämättömyys.
Ulkona tulee syötyä erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2014 - 02:27

Joo liian vähän, kyllä jalkahoitokin jää pakolliseksi menoksi, vasta kun ei itse mahdä känsälle mitään, se kasvaa aina yhdn varpaan päähän. Kampaajalla no noin 5 kertaa/vuosi, leikkaus ja raidat. Terveys vie kaikki rahat ja se on jo hyvä jos yhden yön saa nukuttua ilman kipua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2014 - 07:00

Mielellään käyttäisin enemmänkin, mutta kampaajakäynnit 4-5 viikon välein on ainoa säännöllinen sijoitus. Jalka- ja käsihoidoissa pyrin käymään Tallinnan reissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2014 - 09:29

Kampaajakäynnit 2-3 kk:n välein, ulkona syömisiä ehkä noin joka toinen kuukausi, shoppailua jonkin verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.09.2014 - 15:21

Enemmäkin voisi kuluttaa..hiusten leikkaus huomenna..se on säänällinen meno..joskus käyn jalka-ja kasvohoidossa...ravintolassakin voisi käydä vähän useammin syömässä..katson nyt miten itseäni hemmotelen,kun menen Pärnuun kylpylään..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.09.2014 - 14:49

ainakin vitosen kuussa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2014 - 02:52

Itseeni kuluttamat rahasummat vaihtelee kuukaudesta toiseen. Suurensuuria nuo summat eivät kuitenkaan olle. Meikkaan atoopisen ihoni vuoksi aika harvoin. Pitkän tukkaani en värjää ja sen kaksihaaraiset laikkaa oma ukkoni. Vaatteita ostan vain tositarpeen iskiessä, tai erityishalvalla saadessani. Ravintoloissa ja kahviloissa käyn syömässä, tai juhlimassa laiskuuttani vain muutamia kertoja vuodessa, elokuvissa samoin. Lomamatkanikin teen mieluiten yksinreissailun sijaan tustussa poruskassa menot kaikkien kanssa tasan jakaen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.09.2014 - 09:45

Tuosta luettelosta löytyy vain yksi mihin käytän rahaa: kampaajalle menee muutama satanen vuodessa.