Onko matkavakuutus joskus korvannut teille jotakin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2014 - 03:15

Olen tähän saakka ollut maksava osapuoli!

Kysyjän kommentti

Kuulostaa omalta tarinaltani elaman kaikilla osa-alueilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2014 - 07:37

Kerran olen Intian reissulla sairastunut ja joutunut turvatumaan lääkärin hoitoon. Lääkärin palkkioista ja lääkekuluista sain korvaukset nopeasti. Kerran on korvattu myös silmälasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 17:34

Ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2014 - 19:29

Kerran sain Helsinki-Vantaalla riekaleisen matkalaukun koneen ruumasta.Vakuutus korvasi hyvin.Ei jäänyt pahaa makua .

Myös Cambylo bagteeri riepotteli minua kerran ja silloin lääkäri hoivasi minua hotellihuoneessa,että pääsin sitten aikanaan koto Suomeen suurinpiirtein omin jaloin....Vakuutus maksoi lääkärin ja lääkkeet.Kannatti siis sekin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2014 - 11:09

Kyllä olen sanut korvauksia matkavakuutuksesta mielestäni ihan kohtuullisesti. Pitää vain olla "aika hyvä" vakuutus. Olen mm.ostanut uuden puvun, kun matkatavarat olivat pahasti myöhässä, tällöin oli kyseessä vähän pidempi työmatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2014 - 11:58

Matkavakuutus on ainakin osittain korvannut hammaslääkärikäynnin, hotelliin yöllä kutsutun lääkärin sekä rikkinäisen taskun vuorin läpi maahan pudonneen kameran korjauttamisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2014 - 17:29

Kauan sitten rikkoutuneet lastenrattaat. Eli kyllä.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2014 - 15:58

Kameran, mutta vakuutusyhtiön kanssa sai asiasta tapella aivan tolkuttoman pitkään... En onneksi ole sairastanut ulkomailla koskaan mitään vakavempaa, mutta kyllä tuo matkavakuutus on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 03.09.2014 - 22:51

ei, ei ole tarvinnut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2014 - 15:25

Mieheni saanut vuosien varrella korvauksia: varastetusta kassista (ajokortti, lompakko yms.), lääkärinpalkkiot sekä määrätyt lääkkeet.
Minun yks.lääkärin "kotikäynti" Espanjassa, sekä yksit.sairaalahoito kohteessa (omatoimimatka), sekä myös kotimaan yksit.lääkärinpalkkio ko. sairauteen liittyen. Lisäksi korvattiin kokonaan sairaanhoitoon liittyen käyttämäni tulkin palkkio.. Tämän reissun jälkeen olin entistäkin vakuuttuneempi, - ei koskaan matkalle ilman vakuutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.09.2014 - 19:27

Kerran 2008Intiassa olin Trivantrumissa sairaala hoidossa,ajattelin etteivät korvaa koska sairaalan papereissa oli väärä nimi eivät osanneet kirjoittaa minun nimeäni oikein.Eikä Intiassa käytetä sukunimiä sain korvauksen ei se kovin suuri lasku ollut jotain113€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.10.2014 - 19:47

Sairastuin Turkissa ja jouduin sairaalaan puoleksi päivää. Sain ylellisen yksityishuoneen ja ylellisen laskun: 700€. Maksoin visalla, mutta kahden kk:n kuluttua matkavakuutus korvasi koko summan =) Olipa hyvä, että oli se vakuutus, mutta silti kannattaa varautua hätävarakassalla...