Tv-mainos jota inhoat?

Minulle se on trivago. En tosin ole nähnyt kuin kaksi keraa mutta niissäkin on pari liikaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.08.2014 - 15:53

TODELLAKIN se Trivagon mainos, jossa lapsellisella äänellä puhuva (ilmeisesti) nainen haluaa Venetsiaan! Meillä vaihtuu TV kanava välittömästi.....

Kysyjän kommentti

Trivakon mainoksen aikana meilläkin vaihtuu kanava ja ennätysnopeasti vaihtuukin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2014 - 10:52

Trivagon mainos on muuten tosissaan erityisen ärsyttävä.
Olisikohan se Pepsodentin mainos missä isä ja poika pesevät hampaitaan, se saa itselläni suorastaan veren kiehumaan.
Oikeastaan kaikki muut mainokset ärsyttävät ihan maailman tappiin saakka, paitsi DNA:n mainokset joissa esiintyy tämä "Mähönen". Aina kun on nähnyt uuden näistä mainoksista niin vähintään hymyilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2014 - 11:22

Trivago ja Momondo kuuluvat inhokkieni kärkipäähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2014 - 16:07

Saunalahden mainokset ja se äsyttävän ärsyttävä Kristal :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2014 - 17:26

Kun nyt muistaisi, aikoinaan oli ukko ja akka autoajelulla ja söivät paperipäällisiä karkkeja, ja arvatkaa paperit ikkunasta ulos, Voi juku se harmitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.08.2014 - 10:17

Eipä nyt muistu mieleeni. Yleensä ärsyttää ne kaikki nuorennus- ja kiinteytysrasvamainokset. Laittaisivat niihin kerrankin vertailuun ikäihmisen jolla jo todellakin on ryppyjä ja selluliittia - harvemmin kakskymppisillä joita niissä käytetään niitä vielä on.