Oletko huomannut pyykinpesuaineiden tehossa eroja? Minä olen ja vasta hiljattain.

Lisätty: 30.07.2014 - 17:28

Käytin pitkään värillisille ja vaaleille vaatteille tarkoitettua jauhemaista Bio Luvilia ja arvelin, että em. pesuaine on hyvää, kun ei ollut muita pesuaineita tullut koetettua. Ystäväni kehui myymiään Amway-tuotteita ja sai minut ostamaan paketin riittoisaa konepesuainetta. Kun em. pesuaine loppui ja tarvitsin pikaisesti pyykinpesuainetta, niin ajattelin että kokeilen uutta, muta hiukan kalliimpaa pesuainetta kuin Bio Luvil ja arvaatteko, että mistä pesuaineesta on kyse? Vaatteet kirkastuvat, hiet poistuvat ja, vaikka pakettini onkin sensitiveä, niin vaatteisiin jää raikas tuoksu. Jos arvaatte oikein, niin vastaan.

Avainsanat: oma kokemus pesuaineiden käytöstä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 29.07.2014 - 10:47

en ole huomannut, kun ostan aina tarjouksesta halvinta jauhetta mitä kaupasta löytyy ;)

Kysyjän kommentti

Amun vastaus on paras, koska ko. vastauksesta ei selviä, että kummanko pesuaineen ystävä käyttäjä on nestemäisen vaiko jauhemaisen. Mielestäni paras pyykinpesuaine on jauhemainen Ariel color sensitive. :) Koetakaapa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.07.2014 - 08:13

Olen huomannut ja siksi käytänkin Bioluvil sensittiiviä nestemäistä.En sotke konettani pulvereihin.

Lähteet:
Oma pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 08:44

Ehdottomasti nestemäistä! Toki niissäkin eroja ja eniten hinnassa.Pulverit eivät ole minun juttuni.Pesutulos paljon huonompi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 10:24

Nestemäisiin pyykinpesuaineisiin olen minäkin siirtynyt ja puhdasta pyykkiä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 11:26

Olen siirtynyt myös nestemäisiin pesuaineisiin, jauhetta on varalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.07.2014 - 11:49

Kyllä. En käytä enää tuiki tuntemattomia missälie valmistettuja halppismerkkejä jouduttuani pettymään niiden pesutehoon muutama vuosi sitten pahasti. Pulveripesuaineitakaan en enää käytä samaisesta syystä.

Lähteet:
Oma kokemus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2014 - 15:37

Ihan rehellisesti sanottuna taidan olla aika juntti, kun en ole huomannut.