Vinkkejä Auringonpolttamiin?

Onnistuin pari päivää sitten polttamaan selkäpuoleni auringossa täällä kotimaassa. Aurinkorasvaa oli, mutta totta kai nukahdin aurinkoon ja saan kiittää itseäni tästä tyhmyydestä.
Ongelmana on nyt, että parin yön jälkeen selkä ja takareidet ovat niin kipeät, että nukkumaan ei ole kyennyt ja liikkuminenkin on epämiellyttävää. Rasvannut olen välillä aloeveraa sisältävillä voiteilla, sitten ihan tavallisella nivealla sekä bebanthenilla. Buranan olen kerran ottanut pahimpaan kipuun.
Täytyykö tässä nyt vain odotella että tuska loppuu? :D
Ja aurinkoon en ole nyt mennyt ollenkaan!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 28.07.2014 - 11:28

kyllä se ohi menee, ens kerralla muistuu paremmin mieleen se että kannattaako ummistaa silmänsä suorassa auringonpaisteessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.07.2014 - 09:42

Taitaisin laittaa ihan mietoa kortisonivoidetta niihin pahimpiin paikkoihin ja särkylääkettä lisäksi.Jos olo menee huonoksi, niin sitten lääkäriin.Olethan muistanut juoda vettä?
Oletko kysynyt apteekista neuvoja?...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.07.2014 - 11:34

Kylmät kääreet rauhoittavat myös ja laskevat turvottelua, jos sitä on paloalueille tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.07.2014 - 19:44

Aika parantaa tuossakin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2014 - 15:29

Auringon polttamaan ihoon olen joskus laittanut (aloe veran lisäksi) maustamatonta jogurttia. Toimii, vaikka kuulostaakin ehkä hieman hölmöltä. :)