Onko teille matkakohteen valinta vaikeaa?

meillä tuntuu joka vuosi olevan kovin ongelmallista, itselle käy melkeinpä paikka kuin paikka, mies taas on huomattavasti krantumpi. Kahden viikon päästä pitäisi lähteä, mutta kohdetta ei ole vielä edes valittu :D

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2014 - 21:17

Tavallaan on, mutta oikeastaan ei. Viime aikoina puoliso ei ole ehtinyt perehtyä kohdevalintaan ja sainkin viime reissua varatessani useamman kerran puolisolta risukimpun. Viimeksi, kun varausketju meni seuraavalla tavoin: Kata Noi Beach eikun Si Kao - eikun Playa del Carmen ei KUN Akumal ja loppujen lopuksi onni suosi meitä.

Lähteet:
omakohtainen matkanvarauskokemus viime kerralla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2014 - 12:27

Ei ole, sillä aloitamme seuraavan vuoden lomamatkakohteiden etsinnän jo edellisenä syksynä kaikessa rauhassa, kiireettä ja huomioimme matkakohdetta valitessamme kaikien mukaaanlähtiöiden toiveet tasapuolisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2014 - 13:01

Ei lainkaan. Mulla on viimeiset viisitoista vuotta ollut kaikki "VAIN" rahasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2014 - 16:23

Ei ole koskaan ollut vaikeaa miettiä minne päin maailmaa lähtee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2014 - 16:27

Aina on sellainen paikka löytynyt,kun oikealta tuntuu.Raha tosin sanelee hieman,muttei sentään kaikkea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2014 - 11:03

Aina tiedän mihin haluan, ei ole mitään ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 17.07.2014 - 10:05

ei ole,suoria lentoja on aika vähän ja niistä kun ottaa parhaan hinta/laatu matkan niin se on siinä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2014 - 22:06

Kun on varma ja taattu paikka - nou hätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2014 - 21:56

Ei se yleensä ole. Talviaikaan se on Kanariasaaret jos talvella tulee lähdettyä. Aikaisin keväällä ja myöhään syksyllä ne ovat Kreeta tai Alania. Syksyllä taas Kreetalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2014 - 07:40

Ei suurta ongelmaa, tavoitteena on käydä eri tyyppisisä kohteissa, joten mahdollisuuksia riittää, eurot tosin rajoittavat hurjimpia haaveita.