Voitko suositella lapsiperheelle jotain muuta lomakohdemaata talviloman aikoihin kuin Espanjaa? Espanjassa ja Meksikossa olemme jo käyneet.

Lisätty: 15.07.2014 - 10:40

En tiedä, että tehdäänkö Kreikkaan matkoja helmi-maaliskuun vaihteessa. Thaimaa on ollut mielessä jo pitkään, mutta yhdellä keskustelupalstalla kirjoitukset, jotka liittyvät Thaimaan matkailuun hämmentävät. Jos Thaimaan matkailijoita löytyy, niin mitä voisitte suositella? Olisko paras vaihtoehto yhdistelmä esim. Bangok ja jokin rantalomakohde vaiko Phuketissa jokin kohde vaiko kenties Krabilla? Vai pitäisikö suunnata omatoimimatkalle Floridaan? Olen käynyt Floridassa parikymppisenä. Kaikki vastaukset ilahduttavat. :)

Lisätty: 15.07.2014 - 14:54

Subtrooppinen ilmasto loman aikana olisi kaikista ihanteellisin. Troppisen ilmaston mukavuudesta ei minulla ole kokemusta. Uusia vastauksia odotellen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2014 - 20:16

Dubai on hyvä vaihtoehto! Lentoaika on sama (6h) kuin kanarialle. Lämmintä piisaa ja todella siisti, puhdas ja turvallinen kaupunki. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2014 - 22:26

Tarttee kyllä sanoa,että jos on käynyt jossain Espanjassa,ei kaikki paikat ole ollenkaan samanlaisia....

Kai sitten joku Kreikan saarista...Riippuu niin,minkä ikäisiä lapset ovat ja mitä matkastaan haluaa.
Ja raha tietysti sanelee paljonkin.Menkää Thaimaahan.Sinnehän ne kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 15.07.2014 - 11:00

kuinka lämmintä pitäisi olla? jos vaatimuksena on "kesäkelit" ei taida kanariaa lähempää löytyä tuona ajankohtana, kaukomatkoja en oikein osaa suositella, kokeilkaa jotain uutta paikkaa kanarialla tai vaikka safarille afrikkaan ;) thaimaassa kuohuu, yrittävät ettei vaikuta turismiin kovin paljon, mutta ei sitä tiedä sitten kun homma lähtee lapasesta, intiassa raiskataan turistejä, eikä siellä muutenkaan ole mitään "oikeusturvaa", kuten ei myöskään arabimaissa, ameriikkaan tarvitaan jo vaikka mitkä temput että yleensä pääsee, joten ei muuta kun kanarialle vaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2014 - 12:59

Kreikassa saattaa olla jopa kylmää helmi-maaliskuussa. Miten olisi Israel, Eilat, olettaen, että siellä ei ole välitöntä pommiuhkaa. Olin siellä itse töissä 90-luvun alussa ja sukeltaminen Punaisessa Meressä oli unohtumaton kokémus !! Olen kuullut myöhemmin lapsiperheiltä, että siellä on lasten kanssa hyvä lomailla.