amu
Kysytty: 14.07.2014 - 12:14

tuleeko käytyä kesän massatapahtumissa vai tekeekö mieli vetäytyä mökille?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.07.2014 - 22:03

Vene-, kalastus- ja Erämessut ... niihin on melkein pieni pakko mennä. Sopusoinnun säilyttämiseksi. Toki menisin joihinkin minuakin kiinnostaviin ... mutta aina löytyy syy ettei niihin voida lähteä. Mutta tulevana lauantaina menemme mökkirannan Vierasvenesatamaan katsomaan Frederikkiä!

Kysyjän kommentti

toivottavasti pääset itseäsi kiinnostaviin tapahtumiin jatkossa, itse tykkään olla kaikessa rauhassa kiintiön täyteen, sitten on mukava käydä vähän ihmisten ilmoilla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2014 - 15:43

Kyllä vaan ja seuraava massatapahtuma on Tikkurila festarit elokuussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 16:13

En ole varma vielä ollenkaan... Mökillä on tullut jo oltua, joten sinne ei enää ainakaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 17:05

Sekä että ... Mökille sekä tapahtumiin.Molempi parempi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 19:19

Jos olisi oma kesämökki tai huvila, niin ainakin kesän aikana viettäisin kaikki vapaat viikonloput mökilläni. Mökin pitäisi sijaita järven äärellä. Olen yli neljäkymmenvuotias kahden lapsen äiti, joten riennot eivät inspiroi minua enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2014 - 20:02

Mökille lähdemme jo ensi lauantaina, Tosin se mökki on vain vuokrattu, ei oma mutta, mökki kuitenkin. Massatapahtumiinkin ollaan jo perheen kanssa ehditty mukaan, jotenka tämä kesä on ollut/tulee olemaan kesä jolloin sekä mökkeilemme, että osallistumme massatapahtumiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2014 - 10:58

Massatapahtumat ei kiinnosta enää tällä iällä. Ihan vaan kotona olen, kun en mökkiäkään omista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2014 - 15:22

Kierrän yleensä kaikki suomalaiset massatapahtumat kaukaa....niissä junttius tiivistyy :):):)