Ihastunu:):(

Niin oon tyttö Tampereelta ja meen nyt ylä-asteelle ja melkeimpä kaikki mun kavereista seurustelee.. Paitsi mä.. Ja oon ihastunu yhteen toosi söpöön poikaan mut en tiiä mitä voisin tehä et meist tulis ees kavereita.. Koska mul on sen numero ja tiiän mis se asuu ym. Mut aina kun yritän pistää viestii nii en tiiä mitä laittaisin sille..:/ ja se poika on kyl nähny mut pari kertaa mut ei ikinä olla puhuttu sille f2f eikä viestitelty.. Tai ylipäätänsä miten saan poikiin yhteyden.. Tai miten tehä alote tai tällee:D kiitos jo etukäteen❤️

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.07.2014 - 14:08

Rohkeasti juttelemaan, kerran se kirpaisee jos pieleen menee. Jos et kokeile, et voi tietääkään tuleeko hommasta mitään :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.07.2014 - 06:01

Ei se ole häpeä ettet seurustele vielä vasta viime keväänä kuutosluokalta päästyäsi. Ehdit kyllä viielä elämäsi aikana harrastaa moista vaikka kuinka monta kertaa tahansa ja kyllä se ainut ja oikea elämänkumppani löytyy joskus sinullekkin kunhan vain olet kärsivällinen. Tuohon ihastukseesi sinun tulee otaa rohkeasti yhteyttä esim. soittamalla, tai kirjeitse ja kysymällä kuulumisia sekä ehdoittamalla tapaamista. Vain siten saat selville haluaako poika tutustua sinuun lähemmin ja mahdollisesti seurustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2014 - 09:53

Rohkeasti puhelin käteen ja viestiä kirjoittamaan :) Mukavaa kesää sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.07.2014 - 13:15

Ei sinun tarvitse seurustella vain siksi, kun muutkin seurustelee. Poikaystävän saat sitten kun olet siihen itse valmis. Nyt kun sinulla kuitenkin on ihastus, niin mene ja kysy että haluaisiko hän tapailla sinua. Sinun ikäisenä kuitenkin keskittyisin enemmän kouluun ja tulevaisuuden ammatin hankintaan. Seurustella ehtii sen jälkeenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.07.2014 - 14:17

Ehkä jos harrastus yhdistäisi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.07.2014 - 22:58

Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia eikä tehdä samoja asioita. Mene rohkeasti tämän pojan juttusille. Jos siltikään ei onnistu niin muista että: ei häntä oltu sinulle tarkoitettukaan. Sellainen pieni pirskahdus tuntuu kyllä sydämessä ihan tuntuvasti kun se oikea osuu kohdalleen - molemmilla.