Oletko käynyt enkelten kaupungissa ja mikä metropolissa vei sydämesi? Missä ko. miljoonakaupungissa on must vierailla?

Lisätty: 28.06.2014 - 19:17

Eli vastauksia niiltä napsulaisilta toivoen, jotka ovat vierailleet Bangokissa. Eli kannataako Bangok liittää osaan muuta lomaa ja mikä määrä päiviä Bangokissa riittää, että näkee tärkeimmät nähtävyydet ko. kaupungissa. Rittääkö teidän mielestänne tähän pari-kolme päivää vai pitääkö nähtävyyksien katsomiseen varata vähintäin viikko aikaa?

Avainsanat: yömarkkinat bangok miljoonakaupunki the grand palace siam paragon kelluvat markkinat wat pho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 30.06.2014 - 14:01

bangok on niin iso paikka että siellä rittää nähtävää varmasti niin paljon että muutamassa päivässä ei kannata edes yrittää, valitkaa muutama itseä kiinnostava kohde ja käykää niissä. ei kannata yrittää nähdä mahdollismman paljon mahdollisimman nopeasti, ei niistä sillälailla jää paljoa käteen ;)

Kysyjän kommentti

Ko. vastaus oli vastauksista mieluisin, kosken saanut yhtä ainoata vastausta Bangokissa käyneeltä napsuttelijalta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.06.2014 - 17:45

En ole käynyt ja monta mestaa on vielä käymättä, jossa joskus voisi piipahtaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.06.2014 - 18:36

Käymätön paikka, kenties tulevaisuudessa jossain vaiheessa.