Juhannus kotosalla vai reissussa? Hyvää ja toivottavasti lämmintä Juhannusta kaikille napsuttelijoille!!!!!!

itse sekä että, osan aikaa kotosalla, osan aikaa reissun päällä

Avainsanat: juhannus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.06.2014 - 21:54

mökille heti juhannuksen jälkeen, kaloja narraamaan ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2014 - 17:08

Kolme päivää vapaata, joten relaan, grillaan, chillaan ja pysyn kotona. Mukavaa jussia napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.06.2014 - 18:14

Reissussa mökillä. Samoin täältä oikein hyvää Juhannusta kaikille - otetaan se vastaan sellaisena kuin se on tulossa, ja nautitaan. Pian se on ohi ja seuraavaan onkin sitten taas vuosi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.06.2014 - 14:36

Kotona vielä, mutta kohta lähdetään ukkokultani äidin luo jussia juhlimaan sukulaisten kera jotenka HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.06.2014 - 18:05

Hyvää Juhannuspäivän iltaa! Kotosalla meni. Sääkin oli niin sateinen. Tänään aurinko vähän pilkisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2014 - 18:33

Muutama tunti sitten kotiuduttiin Mäntyharjun metsistä. Kokko oli komea ja vaihtelevassa säässä saatiin jussit vietellä.Aattoaamu oli aurinkoinen, sitten saatiinkin jo rakeita....Mutta mukavaa oli!

Lisätty: 23.06.2014 - 20:08

PS: lisäsin pari kuvaa tästä juhannuksesta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2014 - 19:17

Kyllä minä mummeli vietin kotona juhannukseni aivan hiljaiseloa, ei käynyt kun tytär katsomassa.