Miten varaudut tulevaan tavallista kesää isompaan hyttyspommiin?

Avainsanat: hyttyset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.06.2014 - 19:27

Metsäreissuilla käytän hyttysmyrkkyä, muutoin vain huidon ja läpsin.

Kysyjän kommentti

Sama täällä.. laitan käytän hyttysmyrkkyjä vain metsässä.. sillä eiköhän niitä vastaan pärjää ilman suihkeitakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2014 - 14:26

En kai mitenkään erityisemmin... Mökille juhannuksena kierukoita ja myrkky mukaan, sekä kortisonivoide. Se vaan on kestettävä sitten niitä inisijöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 17:31

Kun vedän ympäri vuoden allergianappeja, ei ötököiden puremat kauheasti vaivaa.Mutta kortisonivoide puremaan ja kutinaan autaa tarvittaessa ihan hyvin. Toki käytän mökkioloissa aina hyttysmyrkkyä.Tykään niistä, joissa ei ole tuoksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 17:38

Inhottaviahan nuo ovat. Ja varsinkin öisin aitassa. iiiiiiii.... Siinä kyllä tulee huidottua Offit ja vieruskaverikin. Mutta tuoksuton hyttyskarkote on hyvä ja jos hyttynen pistää, anna sen imeä itsensä täyteen. Samalla imee sen vastaaineen, jota pistämällä laittaa, joka estää veren hyytymisen.Eipä kutise. Mutta muuten -LÄPS-!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2014 - 18:54

Metsään kun menen, otan hyttysmyrkyn mukaan. Muualla ne ei pahemmin vaivaa. Ja jos pistävät, pistäkööt. En raavi, mieluummin suihkutan kylmällä vedellä. Auttaa muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:30

Eipä kaupunkiasunnossa oe paöjon hyttyshaittaa, eikä ulkonakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2014 - 08:08

Hyttyset on inhokkeja.Hyttysmyrkkyä käytän,kun ollaan mökillä.Mäkäräiset on vielä pahempia,kun hyttyset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.06.2014 - 13:51

Torstai-iltana jouduimme sellaisen hyökkäyksen kohteeksi ettei ole tottakaan. Ei auttaneet hyttyskarkotteet, ei savut, ei mitkään apuvälineet. Paksut vaatteet päälle ja villasukat jalkaan ja sittenkin piti vielä pikavauhtia mennä etteivät saaneet kiinne. Ikinä ei ole ollut niin äkäisiä hyttysiä tuossa meidän pihassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2014 - 16:54

Ei haittaa kaupungissa hyttyset :)

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.06.2014 - 02:46

en mitenkään, mutta hirvittää kovasti, pilaavat aina kesän parhaat hetket, kun pitää huitoa eikä offi auta ;)