Kuinkas nyt näin A.Stubb?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 19.06.2014 - 02:53

vilpitön varmasti, mutta ei taida ihan kaikki kansalaiset stuppia kiinnostaa, pelkään että tässä maassa on tulevaisuudessa oikeasti köyhiä, jos niitä ei vielä nyt ole :(

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.06.2014 - 12:28

Juu.. kokoomus sai sitten uuden puheenjohtajan ja maamme samalla vähäksi aikaa uuden päämisterin. Mähtäväksi jää mitä siitäkin seuraa.. Tuskin mitään parempaa kuin Kataisen teoistakaan, veikkaan mä, sillä eihän ennenkään tämän maan asiat ole pääministeriä vaihtamalla parantuneet, ei ainakaan silloin kun uusi misteri edutaa samaa puoluetta kuin entinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.06.2014 - 18:51

No Stubbista tuli pääministeri. Ei se ole sen ihmeempi asia kuin että se olisi ollut joku muu. Aikansa kutakin. Taas vaihtuu kun uudet vaalit tulee, tai hallitus hajoaa, tai jotain muuta tapahtuu. Näinhän se vaan menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 19:26

Leveämpi hymy ainakin kuin edellisellä viranhaltijalla, muutoin tuskin suurta muutosta on odotettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:31

Onnittelut tavataan sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.06.2014 - 20:31

A) Stubb B)Stubb C)Stubb D)Pepsodent. En politiikasta niin piittaa, mutta hänestä olen saanut vilpittömän luonteenkuvan. Aika näyttää.