xandrosin kans menee hermot

ostin tollasen asuksen eeepc4g miniläppiksen,siinä on seuraavanlaisia toimintoja ASUS EEE PC on uusi työkalu oppimiseen, työskentelyyn ja hauskanpitoon. Linux-käyttöjärjestelmä, jonka graafinen suomenkielinen käyttöliittymä on yksinkertainen ja helppo käyttää. Yli 40 esiasennettua sovellusta tarjoavat kattavan paketin surffailuun, työskentelyyn ja yhteydenpitoon. Langaton verkkosovitin yhdistää sinut internettiin kotona, töissä tai matkoilla. Kompakti 7" näyttö, alle kilon paino ja kestävä rakenne tekevät EEE PC:stä loistavan kumppanin Sinulle, joka haluat liikkua!

7" WVGA 800x400 TFT 701- Intel Mobile Celeron ULV 353 - Intel Mobile Chipset - RAM 512Mb DDR2 - Integroitu Intel UMA - 4Gb SSD - HD audio - WLAN 802.11bg - 0.3MP webkamera - Kortinlukija - Esiasennettu Linux - 4-kennon akku - Paino 0.916kg - Takuu 24kk
Prosessori: Mobile Intel® Celeron ULV 353

Piirisarja: Mobile Intel® piiirisarja

Keskusmuisti: 512Mb

Keskusmuisti max: 2Gb

Vapaat muistipaikat: 0

Näyttö: 7" TFT, WVGA 800x480. Integroitu 0.3M pikselin kamera

Grafiikka: Mobile Intel® piirisarjassa

Audio: HD-audio. Sisäänrakennetut kaiuttimet

Kiintolevy: 4Gb SSD (Solid-State Disk)

Optinen asema: Optio

Levykeasema: Ei

Muistikortinlukija: SD/MMC

LAN: 10/100 LAN

WLAN: 802.11b/g

irDA: Ei

Firewire: Ei

Bluetooth: Ei

USB: 3kpl USB 2.0

Muut liitännät:
1 x Microphone-in jack
1 x Headphone-out jack (S/PDIF)
1 x VGA port/Mini D-sub 15-pin for external monitor
1 x RJ11 Modem jack for phone line
1 x RJ45 LAN Jack for LAN insert

Akku: Li-ion. 4 cells

Akun kesto: 2.5 tuntia

Käyttöjärjestelmä: Esiasennettu Linux, graafinen suomenkielinen käyttöliittymä

Multimedia ohjelmisto: -

Virusturva- ja hyötyohjelmisto: -

Mitat (L x S x K): 225 x 160 x 20-32 mm

Paino: 0.916 Kg

Tarvikkeet: Suojalaukku

Takuu ja tuki: 24kk nouto-palautus

eli tarvitseeko toi jonku reijittimen tai jonkun muun vempaimen toimiakseen...tai saisko tota toimimaan dnarin 3g mokkulalla merkki on icon255,jos joku osaisi neuvoa hieman kädettömäksi itseään tituleeraavaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2008 - 12:11

eeepc.asus.com/fi/900.htm
aikamoinen lapsus sulta.
olisit edes ostanut acerin.

Lisätty: 20.11.2008 - 12:14

www.acer.fi/public/page3.do;...c=33355985

Lisätty: 20.11.2008 - 12:15

Mokkulan saa mihin tahansa, eri asia toimiiko vai ei.
Kädenvääntöä oli dna:n kanssa, ennekuin purkivat 2v. sopimuksen, koska en halunnut maksaa siitä olemattomasta , toimimattomasta yhteydestä.
Alvariinsa pätki.
Ole tarkka missä muka muka muka toimii , vaikea sitten purkaa sopimus.

Kysyjän kommentti

juu no aikamoinen lapsus toi asuksin pikkuläppäri on,mut kyl sen sain toimii ku aikani sen kaa kinastelin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2008 - 15:37

Minulla toimii dna:n mokkula mainiosti, mutta tukiasema onkin aivan lähellä. Dna:n sivustoilla on kartta mokkulan kattavuusalueista.

Murheetta ei alkanut kuitenkaan uuden läppärini toiminta, mutta mielestäni syy oli Vistassa. Siihen en tahdo millään tottua.