Millä tavoin valmistaudut kesään?

Tarkoitan tätä nyt lähinnä fyysisesti. Eli tuliko aloitettua salitreeniä aikaisemmin keväällä, tuleeko hankittua räpsyripsiä tai kulmien värjäystä? Shoppailetko uusia kesä vaatteita vai annatko mennä vain lungisti :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.05.2014 - 14:27

Järjestelen matkaa Lincolniin. Kunhan pääsen koneeseen elämäni alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.05.2014 - 16:00

Löysin rantein kesää kohti, tosin vähän olen lenkkeilyn määrää lisännyt, toiveena että kadotettu vyötärö löytyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2014 - 16:55

Muutamat uudet kesäkengät olen ostanut ja jonkin verran kesävaatteita tulee ostettua, joten ihan lungisti ja kesä saisi jo tulla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.05.2014 - 17:19

Tsekkasin kesä/matkavaatteet läpi ja totesin, että suurin osa on käyttökelpoisia.Senkun sitten matkalaukkuun nakkaa, kun kentälle lähtö on käsillä.
Oma kroppa on mikä on.En koiran kanssa lenkkeilyn ja fyysisen työn lisäksi salia enää kaipaa!Enkä todellakaan ainakaan maksaisi siitä!
Joka kevät (muutama viiko ennen reissua) tulee käytyä siistityttämässä ja värjäyttämässä kulmat ja ripset.Ei ole vaalea Suomalainen nahka sitten niin hurjan näköinen, kun etelän lämpöön menee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.05.2014 - 20:08

En mitenkään. Ei kesäni siitä paremmaksi tai pahemmaksi muutu, onko ripseni järjestyksessä ja läskit linjassa. Ihan intoa täynnä ilman valmisteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.05.2014 - 21:07

Se tulee ilman valmistautumista. Kun aamulla silmät avaa ja katsoo keliä, se ohjaa päivän askareet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2014 - 18:47

aivan normaalisti, jos kengät on risat, ostan uudet tilalle ja uusi kolttu, jos on jo kulunut puhki.
eipä muuten meikäläinen enään tarvi kun kuunnella lintusten laulua ja laineiden lipsatusta, siitä se
suvivirsi mummolle aukeaa.