Aurinkoista Pääsiäistä kaikki Napsulaiset!! Vietätkö Pääsiäisen kotosalla vaiko reissunpäällä?

Minun Pääsiäiseni menee kotosalla ollessa, maanantaina sitten suuntaan kohti Keski-Suomea.

Avainsanat: pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2014 - 10:52

Mukavaa Pääsiäisen aikaa kaikille Napsulaisille. Kotona on hyvä olla, mihinkäs sitä täältä lähtisi :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.04.2014 - 11:21

Oma koti kullan kallis, niin minullekin. En lähde mihinkään vaan nautin olostani ylhäisessä yksinäisyydessäni. Kiitos, ja hyvää Pääsiäistä myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2014 - 14:40

Terkkuja täältä Mäntyharjun metsistä!Järvestä jäät hävinneet ja lumet sulaneet.Metso ukko juoksi pihan poikki ja oli äkäinen,kun tultiin reviirilleen häiritsemään;on ollut täällä jo monta vuotta meidän seurana.Hävisi kuitenkin pian, kun näki ,että koira oli myös tullut pihapiiriin :)
Sauna lämpenee ja kahvia mukissa.Illalla sitten pari lasia viiniä ...

Rauhallista Pääsiäistä kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2014 - 17:23

Solig påsk..Sunny lihavõtted..Sunny påske.. eli:aurinkoista pääsiäistä sinullekkin! Kotosalla pääsiäinen täälläkin ollaan jos reissaamiseksi ei katsota sitä, että aijomme käydä sen aikana lähes joka päivä ukkokultani vanhan äidin luona talossa joka sijaitsee noin kolmen kilometrin päässä kotoammme ja johon tulee myös paljon muita lähisukulaisia tuota suvun vanhinta katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2014 - 18:39

Samoin sinulle ja kaikille muillekin napsulaisille. Kotona kuten aina. Huomiseksi suunnittelin kasvitarhan pystyttämistä ja kohta - kunhan on koossa, laitan ensimmäiset vihreät itämään. Tänään laitoin terassia koristamaan ensimmäiset Orvokit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2014 - 14:27

Kiitos samoin kaikille napsulaisille, mihinkäs sitä kotoaan lähtee. Saa olla pitkin tai poikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2014 - 16:49

Pääsiäistä vaan kaikille!

Ehkä tallinnan risteilylle eksytään, ei tuo vielä ollenkaan varma ole. Muuten kotopuolessa :)