Kuka mahtoi tänään saavuttaa Gurun arvon?

Tuli ihan yks kaks!

Lisätty: 03.04.2014 - 13:34

KIITOS kaikille onnittelijoille :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2014 - 11:38

Onnea vain ja nyt istumaan jalat ristiin lattialle , päähine päähän sellaiseksi kuvittelen gurun, vaikka itse en ole niin tehnyt. Kyllä sitä vispata saa monta kertaa , että guruksi tulee,nyt tulee hrvoin köytyä täällä kun ei ole oikein vetoa, mutta aina joskus jotain räpeltää. Pitäs löytää kysymysvakka ettei iahan joutavanpäiväisiä tulisi kysyttyä, pientä pohdintaa se olisi kivaa.

Kysyjän kommentti

Täällä istun juuri niinkuin Sirkkaliisa kertoi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2014 - 10:33

Onneksi olkoon girasol. Hiljaiseloa viettävässä Napsussa ihan kunnioitettava saavutus saada pistemäärä kokoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 10:44

Onnea :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2014 - 13:04

Sinähän sen saavutit. Onnea, onnea. Täällä kuivuneessa Napsussa hyvä saavutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2014 - 22:51

Onnea ja tervetuloa seurakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.04.2014 - 11:00

onnea, on siihen pitänyt kysellä ja vastailla melko monesti ;)

Lisätty: 04.04.2014 - 21:19

onko noita rajoja muutettu kun tuntuvat aika matalilta nykyään, muistelen että olisivat olleet korkeampia aikaisemmin?