Kaunein paikka Suomessa?

Olkoon vaikka oma takapiha, Saimaan ranta tai joku kylä tai kaupunki :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2014 - 23:01

Kolin kansallismaisema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 09:51

Mäntyharjun maisemista löytyy aika kaunista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 10:44

Tykkään kovasti kesäisin Heinolasta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2014 - 12:02

Täältä piste myös Kolille.
Hienoja luonoto ja maisemapaikkoja ovat myös Kuusamo ja Karhunkierros, Turun Airisto ja Kustavin seutu. Kaupunkikohteista Naantalin satama mistä mennään Muumimaailmaan ja Porvoo. Koska yhtä ja kauneinta kysyttiin, Koli on Pohjois-Karjalan ja Lieksan ilmaiskohteena tietenkin ykkönen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2014 - 13:01

Kolia olen kehunut täällä aiemminkin. On jylhää ja kaunista vaaroineen, järvineen ja lampineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2014 - 22:50

Kauneus löytyy katsojan silmissä. Minulla on monta erilaista kauneinta paikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2014 - 08:43

Ylistaron/Isonkyrön Orisberg ! Heaven !

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 04.04.2014 - 11:02

paljon on kauniita paikkoja vielä käymättäkin, ja kauneushan on katsojan silmässä joten tuohon ei taida helposti löytyä vastausta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2014 - 11:41

Kyllä minulle on armaat ja ja rakkaat nämä Keurusselän rannat ja erämaan kirkko, sekä syntymä-, ja möskin ehkä kuolinseutuni. ei siitä mihinkään pääse. Vieraissa käydä voi, mutta kiintyä vain yhteen paikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2014 - 14:57

En voi nimetä mitään yhtä ja ainutta paikkaa Suomen kauneimmaksi. Maamme on täynä niin momia upan kauniita paikkoja, että niistä yhden asettaminen kauneimmaksi olisi suorastaan pyhäinhäväistys muita yhtä kauniita paikkoja kohtaan.