Minkälaisilla kokoonpainoilla te napsulaiset matkustatte?

Yksin, kaksin kaverin tai puolison kanssa, koko perheen voimin, puolen suvun voimin vaiko naapuruston voimin....? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.03.2014 - 19:17

ksin,kaksin ei mene hulinaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2014 - 16:29

Jaahas....Miehen kera, pojan kera,tai omien vanhempien kanssa.Joskus työporukallakin ollaan Suomen rajat ylitetty....Myös ystävätär on hyvää seuraa, vansinkin, kun reppureissaillaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2014 - 17:33

Sen jälkeen, kun perhe on kasvanut, niin lapset ovat matkustaneet matkalla mukana. Unelma-ajatushan olisi loma aikuisten tai siis kahden kesken. Ja näyttääpä tällaisia majoitusvaihtoehtojakin matkavalikoimista löytyvän. Mutta, koska lastemme huoltajia olemme vielä pitkähkön aikaa, niin lapset on mahdutettava ja mukautettava lomillemme mukaan.

Lähteet:
perhemakat, auinkolomat, turvallisuus, lapsinäkökohdat huomioidaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2014 - 18:04

Kummilasten kanssa silloin tällöin, kaveriporukassa Lapin reissu syksyisin, hyvän ystävättären kanssa tehdään reissu kerran vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2014 - 20:24

Kokoonpanot ovat erilaisia, aina tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2014 - 00:28

Minun pääasiallisena matkaseuranani on yleensä poppoo johon kuuluu rakas avomieheni, poikamme ja avomieheni veli. Tällä kokoonpanolla olen tehnyt jo vuosikausien ajan ja teen vastaedeskin reissuistani ne pisimmät ja muistorikkaimmat. Muiden sukulaisten, sekä ystävieni ja työkavereideni kanssa olen päässyt ja pääsen vain lyhyille matkoille. Heidän kanssaan pitkien matkojen toteutuminen on kompastunut ja kompastuu toistaiseksi edelleenkin mm. vapaapäiviemme hankalaan yhteensovittamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2014 - 08:46

Ystävien kanssa yleensä, muutaman viikon päästä olen lähdössä Tallinnaan 7 ystävän kanssa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.03.2014 - 09:29

Kumppanin kanssa enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2014 - 22:57

koko perhe lähtee aina reissuun, toisinaan mummu tulee mukaan ;)