sisältyykö valmismatkaan aamiainen?

Avainsanat: alanya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2014 - 13:33

Eri matkanjärjestäjien valmismatkailmoituksia selailessani minulle kävi erittäin selväksi se, ettei aamiainen välttämättä sisälly aina automaattisesti matkapakettiin. Useimmissa tapauksissa se pitää varata erillistä maksua vastaa samalla kun varaa valmismatkan. Se paljonko aamiainen kulloinkin tulee maksaman riippuu siitä millaisen ruokailupaketin itsellen ottaa. Esimerkiksi deturilla on tarjolla seuraavat ruokailuvaihtoehdot: Aamiainen, Puolihoito ja All Inclusive. Näistä viimeksimainittu on tarjonnaltaan monipuolisin ja hintavin. Jotta saat selville sisältyykö ostamaasi valmismatkaan aamiainen vai täytyykö ruokailut ostaa erikseen sinun kannattaa kysäistä asiaa siltä matkanjärjestäjältä jolta matkasi varaat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2014 - 12:39

Ei välttämättä aina, hotellitiedoista pitäisi tuo tieto löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.03.2014 - 18:17

Jos siinä mainitaan että kuuluu, niin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2014 - 20:22

Riippuu matkasta. Niitä on erilaisia vaihtoehtoja myynnissä. Matkatoimistossa tietävät ja pitäisi löytyä myös matkaesitteestä kunkin hotellin tiedoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2014 - 10:40

Aamiaisbuffet on huomattavasti laajempi ja monipuolisempi kuin aamiainen. Molempia on tarjolla matkailukohteesta riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2014 - 23:53

Hotelleissa yleensä kuuluu, mutta huoneistohotelleissa taas ei yleensä. Hotelliesittelyssä mainittu kuuluuko aamiainen vai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.03.2014 - 23:10

sisältyy jos siitä maksaa ja valitsee sellaisen paikan jossa aamiasita on tarjolla, toisinaan se kuuluu hintaan automaattisesti ;)