Onko merkit hallinnassa? Oppitunti Italiaan, ja miksei muuallekin matkaajalle. www.iltasanomat.fi/matkat/ar...-matk-ostu

Opet on muuten aika kivannäköisiä......

Avainsanat: viittomat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2014 - 15:14

Kiitos Tanneli tän päivän pelastuksesta! Mukava tapa aloittaa TALVILOMA :)

Ja kyllähän noita nyt kattelee toiseenkin kertaan...viittomia siis...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja hyvää loma-aikaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2014 - 12:33

Kivan näköisiä opeja kylläkin :) Käsimerkkejä ei tarvitse, kun englannilla pärjää aika pitkälti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2014 - 14:39

Mahtavat opetusmetodit, kyllä noilla oppii. Joskus lehdessä oli turisteille sanoja/lauseita, jotka saavat paikalliset hämmennyksiin. Italiaksi Otto Matti tarkoitti kahdeksaa hullua - lieneekö totta vaiko toimituksen poikien aivoituksia. Kyllä mahtaa italialaisilla olla ihmettelemistä meidän "hulluautomaatin" kanssa.