Mikä kappale saa teidät pahalle tuulelle?

Viimeksi kysyin mikä saa ihmiset hyvälle tuulelle, nyt käännetään kysymys toisinpäin. Eli mikä alkaa suututtamaan tai ärsyttämään tai tuo muuten vain huonoja muistoja mieleen :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 24.01.2014 - 09:45

ruotsin kansallislaulu urheilukilpailujen jälkeen ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2014 - 18:54

Olen kaikkiruokainen musiikin suhteen, eikä nyt tule mieleen mitään mikä saisi pahalle tuulelle, paljon on sellaista joka menee vain ohi korvien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2014 - 19:56

Se kauhea joulun aikaan soiva sika. Ihan hirvittävät sanat. Hyi ällötys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2014 - 19:58

Radion kanava vaihtuu AINA, kun tulee PMMP:n, Apulannan tai Ceekin kappale.Ei vaan kertakaikkiaan korvat kestä!

Lisätty: 24.01.2014 - 20:54

JA pidän erityisesti Maarit Hurmerinnan äänestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2014 - 11:17

Maija Vilkkumaan ja Maarit Hurmerinnan biisit eivät vaan nappaa, samantien vaihtuu radiokanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2014 - 13:09

J Karjalaisen laulamat laulut saavat minut äksyilemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.01.2014 - 14:01

Janne Hurmeen Kirje ja siiinä ertyisesti kohta" myrsky repii puita, taivas salamoi" saa minut pahalle tuulelle, sillä en ole voinut ikinä sietää kyseistä kappaletta, enkä Jannen tapa esittää sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.01.2014 - 20:14

Juicen Sika.